Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik heb al 2 dagen dat tv via de site kijken het beeld achter loopt met het geluid..

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik heb al 2 dagen dat tv via de site kijken het beeld achter loopt met het geluid..

    ik heb al 2 dagen met chrome browser dat het beeld achter loopt met het geluid. en das rete iritant als ik eerlijk mag zijn.
    Is dit tijdelijk omdat er misschien onderhoud gedaan word of word het tijd voor onderhoud?
    alvast hartelijk dank..

  • #2
    Hallo pkoert74,

    Heb je dit toevallig ook in andere browsers en in welke kwaliteit ondervind je de vertraging?

    Reageer


    • #3
      het probleem is op alle kwaliteids varianten en ook op auto. en nee ik heb geen andere browsers heb wel eens met internet explorer geprobeert maar dan zie ik alleen maar vage tekens. ben al geen fan van microsoft browser.
      en edge ga ik al bzeker niet gebruiken. chrome is voor mij de beste en heeft altijd goed gewerkt. ruim 30ms vertraging in het beeld of wel geluid is al klaar voor iemand zijn mond dicht heeft.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door pkoert74
        het probleem is op alle kwaliteids varianten en ook op auto. en nee ik heb geen andere browsers heb wel eens met internet explorer geprobeert maar dan zie ik alleen maar vage tekens. ben al geen fan van microsoft browser.
        en edge ga ik al bzeker niet gebruiken. chrome is voor mij de beste en heeft altijd goed gewerkt. ruim 30ms vertraging in het beeld of wel geluid is al klaar voor iemand zijn mond dicht heeft.
        Hoi Pkoert74,

        Heb je dit op een specifieke zender?

        Reageer


        • #5
          Aangezien pkoert74 niet meer reageert, neem ik aan dat hij weer kan genieten van de zenders. Daarom registreer ik dit topic als beantwoord.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X