Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV account niet geactiveerd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV account niet geactiveerd

    hallo,

    Ik probeer sinds een maand Delta TV in gang te krijgen, hiervoor moet er worden ingelogd.
    Iedere keer als ik inlog met mijn delta gegevens krijg ik de melding dat er nog geen gegevens van zeelandnet gekoppelt zijn met daaronder een link. Bij het volgen van die link krijg ik de melding dat de zeelandnet gegevens gekoppelt zijn en dat ik vanaf nu delta tv kan gebruiken. Dit is dus niet het geval en ik ga gewoon het cirkeltje rond.

    In mijn delta account onder mijn zeelandnet gegevens heb ik mijn naam en adres staan en dus niet mijn gegevens van zeelandnet. Deze velden zijn ook niet wijzigbaar Het ziet er zelfs exact hetzelfde uit als mijn delta gegevens wat ik wel curieus vindt Ik heb trouwens nooit mijn zeelandnet gegevens moeten invullen.

    Weet iemand hoe dit op te lossen?

  • #2
    Gebruik een ander internetbrowser je gebruikt nu waarschijnelijk chrome dit heeft alleen chrome dit euvel,als je safari gebruikt werkt het ook.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door katfreak2
      Ik probeer sinds een maand Delta TV in gang te krijgen, hiervoor moet er worden ingelogd.....
      En in die maand nog geen behoefte gehad om de Servicedesk te bellen?:?
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Ik had een vergelijkbaar probleem. Een moderator heeft het voor me laten uitzoeken en binnen een paar dagen opgelost. Het lag bij mij in ieder geval niet aan de browser.

        Reageer


        • #5
          De internet browser veranderen heeft idd ook niet geholpen bij mij.
          Heb al een aantal keer iemand aan de lijn gehad maar tot nu toe zonder resultaat.

          Reageer


          • #6
            In mijn delta account onder mijn zeelandnet gegevens heb ik mijn naam en adres staan en dus niet mijn gegevens van zeelandnet. Deze velden zijn ook niet wijzigbaar Het ziet er zelfs exact hetzelfde uit als mijn delta gegevens wat ik wel curieus vindt Ik heb trouwens nooit mijn zeelandnet gegevens moeten invullen.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X