Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV via app of browser - inlogprobleem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live TV via app of browser - inlogprobleem

    Wanneer ik Live TV wil kijken via de app of browser krijg ik na het inloggen de volgende melding:
    - Voor dit DELTA account zijn (nog) geen ZeelandNet gegevens bekend

    Als ik doorklik om de gegevens te koppelen krijg ik de volgende melding:
    - DELTA Interactieve Televisie is gekoppeld aan uw DELTA account

    Vervolgens dien ik op de live TV pagina weer opnieuw in te loggen en staat er boven het vak 'Gebruikersnaam' in rood de tekst 'Uw account is nog niet geactiveerd'. Als ik inlog krijg ik de allereerste melding weer te zien.

    Live TV kijken via de app of browser heeft sinds onze aansluiting in juni nooit gewerkt.

    Ik heb al geprobeerd mijn Zeelandnet-gegevens te koppelen aan een nieuwe Delta-account (zoals elders beschreven op het forum), maar dit resulteert in hetzelfde probleem.

    Hoe kan ik dit oplossen?

  • #2
    Welke browser gebruik je Chrome ? met deze heb ik exact het zelfde, als je Safari gebruikt is het probleem opgelost.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door rd1osb
      Welke browser gebruik je Chrome ? met deze heb ik exact het zelfde, als je Safari gebruikt is het probleem opgelost.
      Bedankt voor je reactie. Ik vermoed echter dat de browser niet het probleem is. De Delta app geeft dezelfde problemen.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Dit probleem is voortvarend opgepakt door Sandra_ en opgelost. Dank hiervoor!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X