Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Philips server niet gevonden.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Philips server niet gevonden.

    Smart tv van philips met wifi adapter pta01. Wifi werkt, kan vanaf tablet tv bedienen. Maar krijg steeds melding: "philips server niet gevonden" kan daardoor ook geen bebruik maken van programma's opslaan etc. Heeft iemand een idee. De oplossing van philips was alles resetten. Alle stekkers eruit, tv opnieuw installeren. Maar probleem blijft.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Misschien nog wat tips voor je foutmelding en je upgrade .

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Mapje
        Misschien nog wat tips voor je foutmelding en je upgrade .
        die had ik al geprobeerd en kreeg dat van philips ook nog toegestuurd.
        vlg. Philips is de software up to date.

        Reageer


        • #5
          vlg. Site van philips en helpdesk staat de laatste software op onze tv.
          Kan eens vragen of ze dat ook onder firmware verstaan, of dat die nog bijgewerkt kan worden

          Reageer


          • #6
            Je hebt 100% gelijk, ik heb net even op het knopje : SmartTV gedrukt en krijg die melding dus ook.

            Dan zijn ze waarschijnlijk weer bezig een update te doen aan het portaal (Smart apps) zelf, applicaties erbij of andere er juist af.

            Dan wordt het gewoon afwachten totdat ze hiermee klaar zijn.
            (bij mij zit de tv vast aangesloten met een utp kabel)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Mapje
              Je hebt 100% gelijk, ik heb net even op het knopje : SmartTV gedrukt en krijg die melding dus ook.

              Dan zijn ze waarschijnlijk weer bezig een update te doen aan het portaal (Smart apps) zelf, applicaties erbij of andere er juist af.
              Maar zijn ze dan voor mijn gevoel al 2 weken mee bezig. Ik had op 11-08 bericht van consumer care wat te doen.

              heb ze nu net bericht gestuurd, dat ik eea nu 2x gedaan heb. Incl. Router uitzetten, smartcard eruit en dat het nog niet opgelost is. We hebben die wifi adapter nog maar kort, dus ok nooit eerder geprobeerd.
              Willen niet vasta bekabelen en wifi signaal werkt goed, kan tv bedienen vanaf tablet met my remote app, dus denk ik nu ook aan een verkeerd adres of dat ze de boel aan het bijwerken zijn.
              Dan wordt het gewoon afwachten totdat ze hiermee klaar zijn.
              (bij mij zit de tv vast aangesloten met een utp kabel)

              Reageer


              • #8
                dit voor ons (TV bezitters) ook gaat gelden want anders zijn we de sigaar.

                Reageer


                • #9
                  Heerlijk spul van philips. Kan nog proberen via een kabel en anders kunnen we de tv ter reparatie aanbieden bij de verkoper, die dan zorgt voor reparatie bij een philips servicepunt. Betekent dat je wel een aantal dagen zonder tv zit, prima service (niet dus) las op een ander forum dat er een monteur langs kwam om nieuw moederbord te plaatsen ook van philips, dat is een betere service. Zal dat maar eens aankaarten bij customer care denk ik.

                  en mapje wat voor router modem jeb je, want las dat bij ziggo het ook wel eens aan dns instellingen van router kan liggen.

                  Reageer


                  • #10
                    BEAT's Me
                    Kijk via 123654 naar customer menu en drukte nog maar eens op smarttv om uit dat menu te komen en ik heb verbinding.
                    dus geen reparatie nodig.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door cschults
                      en mapje wat voor router modem jeb je, want las dat bij ziggo het ook wel eens aan dns instellingen van router kan liggen.

                      Reageer


                      • #12
                        Zie de apps nu voor het eerst :-)
                        Het ging mij om internet met name tv.delta.nl met mogelijkheid progs op te nemen op server delta en later te bekijken.
                        Had even weinig tijd leek nml. De site niet te kunnen vinden, maar moest weg. Dus ga dat nog eens proberen.

                        Reageer


                        • #13
                          @cschults

                          Ik heb het zelf nog eens geprobeerd maar helaas gaat Delta TV niet werken in de ingebouwde (Opera) browser van de Philips SmartTV.

                          (althans niet op een Philips model 2013 en ouder).

                          Dan krijg je weer in het menu wat vreemde tekst met daaromheen allerlei haakjes en accoladen, wat niet aan klikbaar is.

                          Dat komt waarschijnlijk wegens het gebrek aan ondersteuning van Javascript in de browser.

                          Blijft dus alleen nog over de toekomstige mogelijkheid om opgenomen programma's later terug te kijken op Kanaal 12 via HbbTV.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik dacht al, raar delta tv niet maar google wel.
                            bij tv delta nl blijft mijn scherm zwart, gebeurt niets dan alleen onderin die stippen rondwandelen.
                            het ging mij juist om delta tv

                            troweuns het is bij mij een zgn. Workaround geworden.
                            eerst 123654 voor het csm menu en dan vind die de pnilips seever pas in smart tv, anders niet, hoelang de tv ook aanstaat.

                            Reageer


                            • #15
                              Vlg mij heeft kanaal 12 al een mogelijkheid max 1 week oude programma s terugkijken, of anders zag ik dat toch ergens bij de smarttv apps. Meen video on demand dat daar ook nog wat tusenzit.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X