Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Chromecast/Delta TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Chromecast/Delta TV

    Het lukt me niet om via de Delta TV app. uitzendingen via de Chromecast te casten
    NPO en NOS lukt zonder problemen. Als ik een uitzending via de Delta TV app wil starten verschijnt er gedurende 1 sec het Delta logo in het scherm en is daarna gelijk weg en kan ik de uitzending niet casten. . De Delta TV app op mijn smartphone werkt zelf wel, dus kan alle uitzendingen bekijken op het schermpje van de smartphone maar dus niet op de TV. De helpdesk van Delta kon ook geen oplossing geven.

  • #2
    Misschien heb je hier iets aan.

    Reageer


    • #3
      Ik heb na lang proberen via het appje google cast, dat vindt je in de play store, daar kies je scherm/audio casten, dan ga je naar het delta appje en zie het werkt, tenminste bij mij.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Mapje
        Misschien heb je hier iets aan.

        Inderdaad gelukt via de methode:
        eerst Chromecast app starten, dan scherm casten en dan pas Delta app starten.
        Toch kennelijk een bug in de Delta app.. zou rechtstreek moeten kunnen. Overigens de heldpdesk van Delta melde dat dit probleem bij hun ONBEKEND was. Gezien het aantal reacties over dit onderwerp lijkt mij dat sterk.
        Delta doe hier iets aan!!!!

        Reageer


        • #5
          Ik zou ook wel eens weten of het bij iemand werkt op de manier zoals het zou moeten, dat het probleem onbekend is bij delta is op zijn minst vreemd.
          Delta wat ga je hier aan doen?

          Reageer


          • #6
            Ik doe het zo ik start de delta app gewoon op selecteer het kanaal waar ik naartoe wil kijken onderin zie je chromecast staan en hij werkt meteen.Zonder problemen

            Reageer


            • #7
              Bij mij staat het cast teken, rechts boven als ik daar op druk komt er een nieuw scherm wat niet meer reageert,kan alleen maar terug naar beginscherm.
              Ik ben in ieder geval blij dat het bij u werkt. dat betekent dat het dus kan.

              Reageer


              • #8
                Welke type Chromecast heb je 1e generatie of 2e ? ik zelf heb de 1e met losse voeding die pak ik nu direct van de usb ingang van me tv.

                Reageer


                • #9
                  Chromecast 2e generatie, dus via de HDMI ingang van de TV .Probleem blijft dat de verbinding Chromecast met WiFi niet stabiel is. Valt steeds uit

                  Reageer


                  • #10
                    Indien je Wifi probleem (onvoldoende signaalsterkte voor je Chromecast) niet valt op te lossen en het verder mogelijk is ter plaatse, dan kun je nog altijd overwegen om de Chromecast vast aan te sluiten.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Mapje
                      Indien je Wifi probleem (onvoldoende signaalsterkte voor je Chromecast) niet valt op te lossen en het verder mogelijk is ter plaatse, dan kun je nog altijd overwegen om de Chromecast vast aan te sluiten.
                      Bedankt, ga dat bestellen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door zierik
                        Oorspronkelijk gepost door Mapje
                        Indien je Wifi probleem (onvoldoende signaalsterkte voor je Chromecast) niet valt op te lossen en het verder mogelijk is ter plaatse, dan kun je nog altijd overwegen om de Chromecast vast aan te sluiten.
                        Bedankt, ga dat bestellen.
                        Toch niet oplossing. Heb Chromecast 2, zit geen USB aansluiting op.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb ook een Chromecast 2 icm een Ethernet adapter bij mij past het hoor.

                          Dus het zal bij jou ook echt wel werken.

                          zie Ethernet-adapter voor Chromecast snelstartgids voor info.

                          Reageer


                          • #14
                            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X