Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Premium pakket met digitale tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Premium pakket met digitale tv

    Van de week de aanbieding gekregen om naar het internet en tv in 1 pakket over te stappen. Nu heb ik een Samsung tv met internet. Nu zie ik dat er in het pakket ook opnemen en begin gemist zit. Is dat op alle Samsung tv's mogelijk? Ik zie op de site alleen verwijzingen naar tablet, laptop en mobiele telefoon.

    Alvast bedankt

  • #2
    Je kan ook zonder dat pakket opnemen moet je wel een externe hd op aansluiten op je Samsung Tv.

    Reageer


    • #3
      Dat begrijp ik en bekend mee. Maar wil graag weten of het met het nieuwe pakket kan zonder extra apparaten

      Reageer


      • #4
        Nee dat gaat niet alleen op mobiel en laptop tablet.Mits je losse ontvanger heb voor de kabel met hd.

        Reageer


        • #5
          Hallo Patrichvn88, welkom op het forum.

          Opnemen en begin gemist zijn onderdelen van de interactieve app en werkt ook via de browser. De app kun je niet installeren op je tv.
          Wat wel mogelijk is, is een Chromecast op je tv aansluiten, waarmee je (als je de app op laptop/tablet/telefoon draait) wel op de tv zou kunnen kijken.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X