Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

fout in handleinding hbb tv ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • fout in handleinding hbb tv ?

    In die handleiding staat bij philps tv dat je die op kanaal 888 moet zetten. Maar dan krijg je zender niet geinstalleerd. Moet het niet gewoon kanaal 12 zijn ?

  • #2
    Als je het Portaal van Zeeland bedoelt, dat is inderdaad kanaal 12.
    Als het goed is, wordt dat kanaal ook automatisch gevonden als je de tv naar digitale zenders laat zoeken.

    Reageer


    • #3
      Ja, maar het gaat om wat in de handleiding staat van Delta betreffende philps tv. Als je hbb-tv wil inschakelen.
      Dat portaal op kanaal 12 zit, wist ik al.
      deze tv staat hier al een paar jaar, maar ben u bezig om die aan te sluiten op wifi netwerk en dan kom je zulke dingen pas tegen.

      Reageer


      • #4
        Om welke tv (typenummer) gaat het. Portaal van Zeeland kan alleen werken als die tv HbbTV ondersteunt.
        Zie je op bepaalde kanalen (o.a. SBS6) een aantal seconden een melding over een "rode knop" of "Ziggo on demand" in beeld? Dan zal je tv iig geschikt zijn.

        Edit:
        De betreffende handleiding gevonden, waarin naar kanaal 888 wordt verwezen bij een Philips TV.
        Lijkt mij een foutje..mss kan een moderator opheldering verschaffen?
        https://www.delta.nl/sites/default/f...nstallatie.pdf

        Reageer


        • #5
          Helaas hebben wij hier geen Philips tv waar ik het mee zou kunnen testen.

          Wat er met zender 888 bedoeld wordt in de handleiding is niet het Portaal van Zeeland, maar een extra zender waarmee op Philips televisies blijkbaar die Hbb functie kan worden ingeschakeld.

          Reageer


          • #6
            Op pagina 61 van ondestaan de handleiding van een Philips TV wordt kanaal 888 niet genoemd.
            http://www.redcoon.nl/res/File/2015/...-43PUK7100.pdf

            @cschults
            Lukt het misschien wel als je de regel over kanaal 888 overslaat?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Helaas hebben wij hier geen Philips tv waar ik het mee zou kunnen testen.

              Wat er met zender 888 bedoeld wordt in de handleiding is niet het Portaal van Zeeland, maar een extra zender waarmee op Philips televisies blijkbaar die Hbb functie kan worden ingeschakeld.
              oke, maar niet op onze smart tv, ik heb het gewoon op kanaal 12 gedaan en het lijkt te werken.
              ging mij er alleen om dat er wellicht een fout in de handleiding staat. Omdat kanal 888 aangeeft "zender niet geinstalleerd"
              Pas nu gedaan omdat ik ook nu pas een pta01 wifi aansluiting te pakken heb kunnen krijgen. Toen we deze tv kochten leek het nog niet zo interessant om internet op tv te hebben, nu met mogelijkheid via tv delta nl programma's op te nemen en later te bekijken wel.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X