Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Interactieve tv

    Ik kan niet meer inloggen, wie kan me helpen?

  • #2
    Hoi Ninette,

    Krijg je misschien een foutmelding? En zo ja, welke?

    Reageer


    • #3
      Wordt aangewerkt Ninette:
      Oorspronkelijk gepost door Jort
      Beste forumleden,

      Er zijn op dit moment problemen met het inloggen. Het blijkt dat zodra een Serviceforumgebruiker zijn profiel aanpast en opslaat, dit effect heeft op het wachtwoord. Je kunt zodoende niet meer inloggen, omdat het wachtwoord niet meer herkent wordt.
      Wij zijn momenteel aan het onderzoeken en het lijkt erop dat een oplossing is gevonden en deze zo spoedig mogelijk wordt opgepakt.

      Excuses voor het ongemak,

      Jort

      Reageer


      • #4
        Krijg bij koppeling dat ik al een delta account heb

        Reageer


        • #5
          Ok. Dat is lijkt me wat anders dan bericht van Jort.

          ik heb dit onlangs ook een keer meegemaakt.
          En heb toen me met mijn andere mailaccount aangemeld en daar de gegevens van laten toesturen. Met die toegestuurde accountnaam en nieuw pw lukte het toen wel.

          Anders even wachten op een Moderator die wellicht ea voor je kan regelen.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              U heeft voordeze klantgegevens al een DELTA account . Ga naar ik weet m'n delta gegevens niet meer

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door ninette
                U heeft voordeze klantgegevens al een DELTA account . Ga naar ik weet m'n delta gegevens niet meer
                Hoi ninette,
                Ik heb niet je klantgegevens, maar wellicht helpt ons stappenplan met het inloggen op de DELTA TV app.

                Reageer


                • #9
                  U heeft voordeze klantgegevens al een DELTA account . Ga naar ik weet m'n delta gegevens niet meer

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door ninette
                    U heeft voordeze klantgegevens al een DELTA account . Ga naar ik weet m'n delta gegevens niet meer
                    Op de loginpagina is er een link voor als je je inloggegevens niet meer weet:
                    https://login.delta.nl/openam/SSOPOS...eelandnet/idp1

                    Reageer


                    • #11
                      Hi Ninette,

                      Uit jouw gegevens blijkt inderdaad dat er al een MijnDELTA account is.
                      Is het inmiddels gelukt of kun je nog steeds niet inloggen?

                      Reageer


                      • #12
                        Nee ik kan nog steeds niet inloggen

                        Reageer


                        • #13
                          ninette,

                          Mag ik van jou, in een privebericht, de gegevens van het leveringsadres waar het om gaat? Dan ga ik dit eens voor je uitzoeken
                          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Caroline
                            ninette,

                            Mag ik van jou, in een privebericht, de gegevens van het leveringsadres waar het om gaat? Dan ga ik dit eens voor je uitzoeken

                            Reageer


                            • #15
                              Je mag op mijn naam klikken ninette en dan kiezen voor 'stuur bericht'.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X