Afgelopen zaterdagmiddag 9 juli even gekeken via de app hooguit 10 minuten met als resulltaat dat ik 's avonds een melding kreeg dat ik op 80 % van mijn data zat 1 uur later op 100% dus geen data meer, hoe is dit mogelijk, had toch de app afgesloten.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Dataverbruik Delta tv app
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Had je miscchien ingesteld dat er programma's of een hele serie opgenomen werden?
Kijk eens bij mijn opnames.
Overigens werkt de opname-functie nog steeds niet naar behoren, maar zoals bekend wordt er hard aan gewerkt.
Opnames programmeer je en worden niet opgeslagen op je eigen pc, maar op de servers van ZeelandNet.
Je eigen pc hoeft dus niet aan te staan om op te nemen wat je ingesteld hebt.
-
Oorspronkelijk gepost door marcokrAfgelopen zaterdagmiddag 9 juli even gekeken via de app hooguit 10 minuten met als resulltaat dat ik 's avonds een melding kreeg dat ik op 80 % van mijn data zat 1 uur later op 100% dus geen data meer, hoe is dit mogelijk, had toch de app afgesloten.
Maak je via de wifi gebruik van de app, of gwn via je databundel?
Zover ik weet, blijft de app streamen wanneer je een tv-programma bekijkt. Advies is dan, als je databundel niet extreem hoog is, om Live TV via wifi te bekijken.
Reageer
-
Alles stond uit, en wat de data bundel betreft, ik gebruik normaal ongeveer 250 mb per maand de rest via wifi, er staat een tegoed van 500 mb wat voor mij voldoende is er staat voor de Delta app 454 mb gebruikt, en ik kijk er op de telefoon nooit naar alleen afgelopen zaterdag, vind het vreemd.
Reageer
-
Sorry, Marcokr, voor mijn eerste bericht. Ik ging uit van je opslag voor TV kijken.
Zet je netwerk gewoon uit als je thuis bent en maak thuis uitsluitend via je wifi verbinding.
Als je je netwerk uitschakelt, loop je ook niet het risico ongemerkt met het netwerk van je telefoonprovider verbonden te worden en zo je data ongewild te verbruiken of zelfs te overschrijden. Dan kan deze ook niet overschakelen als je buiten bereik van je wifi-komt.
Als je echt naar buiten gaat, zet dan je netwerk weer aan.
Ik stel ea zo in, want dit heeft me ooit een forse rekening opgeleverd en dat gebeurt me geen 2de keer.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door marcokrBedankt voor al die berichten, maar het komt er toch op neer dat ik mijn MB's kwijt ben, er zal wel niets aan te doen zijn.
Reageer
-
Hier ben ik weer op bovenstaande probleem van zaterdag 09-07-2016 omdat binnen no time mijn MB waren verdwenen na het kijken van een paar minuten tv op mijn telefoon. Heb de factuur gekregen van Youfone en daaruit blijkt dat ik een kleine 5 minuten het gekeken en dat er op dat moment 13 minuten zijn verbruikt en in die tijd er 314,56 MB weg was, is dit normaal?, had het nog niet mee gemaakt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door marcokrDan kloppen, in principe komt het er dan op neer dat je geen tv kan kijken op je mobiel of iPad, kost je een vermogen aan MB's .
Maar, ik zal wel eens kijken of het in de toekomst wellicht mogelijk zal zijn om de kwaliteit wat omlaag te zetten, dat scheelt natuurlijk veel data, want de huidige stream is van behoorlijk hoge kwaliteit.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer