Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo sport maar nog geen zender kunnen zien van dit pakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo sport maar nog geen zender kunnen zien van dit pakket

    Ik heb gisteren 09-07-2016 een abonnement afgesloten ,om de formule 1 te kunnen kijken,
    maar Ik heb nog steeds geen enkele zender van Ziggo sport,Ik heb een humax 5000C misschien dat dat het probleem is,
    zo niet dan vind ik het erg vervelend en zeg dan ook meteen de overeenkomst op,
    en misschien ook gelijk naar een andere provider kijken,want goedkoop is anders,

  • #2
    het wijzigen van een abonnement, of het toevoegen van een pakket, duurt over het algemeen enkele dagen.
    en dat is volgens mij overal zo.

    wellicht kan een moderator iets voor je doen.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Welkom op het forum.

        Dat de rechten van sportevenementen worden gekocht door organisaties die er geld aan willen verdienen, daar kan Delta natuurlijk ook niet veel aan doen, behalve dan deze kanalen voor een redelijke prijs door te geven zodat je er naar kunt kijken.

        Dat terzijde, het is me niet duidelijk wat nu precies het probleem is. Zie je de zenders niet in het zenderoverzicht? Of zie je de zenders wel maar kun je er niet naar kijken? Indien het laatste het geval is, stuur me dan even een privebericht met je smartcardnummer en je postcode.

        Reageer


        • #5
          Lamberto,

          Als dit je normale manier van vragen stellen is verwacht ik dat je in het dagelijks leven weinig antwoorden krijgt.
          Je stelt een vraag met direct de onderliggende toon dat men je bewust iets gruwelijks heeft misdaan

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Beste Linda,

              Ja hoor,Ik heb inmiddels de zenders en kon nog wel de herhaling zien van de race van afgelopen zondag,:?
              jammer dat het niet iets sneller kon, maar goed, het zij zo,

              mvg

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door lamberto
                Beste Linda,

                Ja hoor,Ik heb inmiddels de zenders en kon nog wel de herhaling zien van de race van afgelopen zondag,:?
                jammer dat het niet iets sneller kon, maar goed, het zij zo,

                mvg
                Hoi Lamberto,

                Fijn dat het nu gelukt is, maar wel ontzettend jammer dat je de race hebt moeten missen. Normaliter kun je bij ons direct de nieuwe zenders zien op je tv. Kun je misschien aangeven op welke wijze je het pakket hebt aangevraagd?

                Mvg Jort

                Reageer


                • #9
                  nou gewoon via delta tv en mijn smartcard nummer doorgegeven met de rest van mijn gegevens
                  zarterdag middag net na dat de telefoonlijn was gesloten,
                  anders had `Ik wel contact opgenomen,Ik heb wel vaker een zender pakket afgenomen,en die werkte na 5 minuten,
                  vandaar dat Ik ook zo pissig was toen bleek dat ik zowel de kwalificatie en ook de race niet kon zien,
                  terwijl Ik ervan uitging dat het wel zou lukken om op tijd de zenders te kunnen gebruiken,
                  maar helaas

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X