Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geplande opnames van afgelopen weekeind niet opgenomen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geplande opnames van afgelopen weekeind niet opgenomen

    Ik had zowel de film Sonny Boy (zo avond - NPO) als Vera (zaterdagavond - NPO) opgegeven om op te nemen.
    Helaas,,,, staan nog steeds bij geplande opnames, maar dus niet bij mijn opnames. Dus niet te kijken.
    Hoe komt dit?
    Once upon a Time in the West (zaterdag - NPO) is wel opgenomen. Kan Vera zijn overgeslagen omdat die film tegelijkertijd al opnam? M.a.w. Kan je slechts 1 zender tegelijk opnemen?
    Maar dan nog is het vreemd dat Sonny Boy niet is opgenomen,.. en jammer.

  • #2
    Er zijn problemen met geplande opnames.
    Er wordt aan gewerkt.
    Deze komen niet bij de bewaarde te staan of verdwijnen weer.
    Zie de topics: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...e-opnames-3616

    Reageer


    • #3
      En om in te haken op het aantal zenders dat je tegelijk kunt opnemen: je kunt 25 zenders tegelijkertijd opnemen(als alles goed gaat), maar voor nu wordt er aan een oplossing gewerkt wat betreft de problemen met de opnames.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door pauleneva
        Ik had zowel de film Sonny Boy (zo avond - NPO) als Vera (zaterdagavond - NPO) opgegeven om op te nemen.
        Helaas,,,, staan nog steeds bij geplande opnames, maar dus niet bij mijn opnames. Dus niet te kijken.
        Hoe komt dit?
        Once upon a Time in the West (zaterdag - NPO) is wel opgenomen. Kan Vera zijn overgeslagen omdat die film tegelijkertijd al opnam? M.a.w. Kan je slechts 1 zender tegelijk opnemen?
        Maar dan nog is het vreemd dat Sonny Boy niet is opgenomen,.. en jammer.
        Hoi Paul(en Eva?),

        Je kunt de film Sonny Boy vinden bij uitzending gemist op de betreffende zenderpagina, in dit geval NPO3.

        https://tv.delta.nl/html5/#/replay-t.../3?showModal=1

        Veel kijkplezier.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X