Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Muisaanwijzer in Delta TV app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Muisaanwijzer in Delta TV app

    Is het mogelijk (vraag aan Delta/Zeelandnet) om de muisaanwijzer uit te schakelen bij het kiezen van volledig scherm.
    Met deze keuze verdwijnt wel de zwarte balk onderin het scherm maar de muisaanwijzer blijft zichtbaar.
    Hierbij een voorbeeld dat het wel kan:
    http://www.portterneuzen.com/en/indexen.html

  • #2
    Nog geen reactie?

    Reageer


    • #3
      Als ik dit via de browser probeer, dan blijft de muis inderdaad gewoon zichtbaar. Als je hem naar de rand van het scherm beweegt, dan is de aanwijzer wel grotendeels verborgen, maar ideaal is het inderdaad niet. Ik heb hier alleen geen mogelijkheid om met een andere browser dan Internet Explorer te testen. Mogelijk dat in een andere browser (Google Chrome of Firefox) het wel zo werkt? Als je het via een mobiel apparaat bekijkt heb je er in ieder geval geen last van.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Niels
        Als ik dit via de browser probeer, dan blijft de muis inderdaad gewoon zichtbaar. Als je hem naar de rand van het scherm beweegt, dan is de aanwijzer wel grotendeels verborgen, maar ideaal is het inderdaad niet. Ik heb hier alleen geen mogelijkheid om met een andere browser dan Internet Explorer te testen. Mogelijk dat in een andere browser (Google Chrome of Firefox) het wel zo werkt? Als je het via een mobiel apparaat bekijkt heb je er in ieder geval geen last van.
        Ook met Edge, chrome en Firefox blijft de muisaanwijzer zichtbaar :8
        Overigens, de balk onderaan waar je o.a. geluid kunt regelen verdwijnt wel. De programmeur lijkt het truukje dus wel te kennen!

        Reageer


        • #5
          Zoals je kunt lezen is bovenstaande beantwoord. Naar mijn weten is het niet mogelijk om de muisaanwijzer uit te schakelen. Inderdaad de programmeur lijkt het truukje te kennen maar ik weet niet of het wenselijk / mogelijk is om dit ook met de muis te doen.

          In ieder geval zal ik de vraag leggen bij de des betreffende afdeling. Het is in ieder geval een goed punt. Delta tv staat nog in zijn kinderschoenen dus iedere feedback is mooi meegenomen. Zodra ik meer weet laat ik het je weten.

          Reageer


          • #6
            Update:

            Het is helaas niet mogelijk om de muisaanwijzer te laten verdwijnen op dit moment.

            Wellicht bij de volgende update.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X