Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kijken vanaf begin programma pas 5-10 min later dan start programma

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Kijken vanaf begin programma pas 5-10 min later dan start programma

Ik heb net 6 programmas in de app bekeken. Ik heb daarvoor op de knop kijken vanaf begin gedrukt. Maaf geen van de programmas startdn bij begin. Het lijkt of hij de eerste 5 a 10 minuten overslaat. Als een programma 55 minuten duurt, staat er in mijn voortgangsbalk duur 50 minuten. Bij een film van 2 u 45 is de tijdsbalk 2 u 35. Hij begint ergens middenin.

samsung tablet, android.

Bijvoorbeeld programma gemist voetbal npo1 duitsland tegen slowakije tweede helft. Kijken vanaf begint begint bij 52.30 minuten, dus daar missen 7.30 van in het begin......

Reageer

ander voorbeeld:
      https://tv.delta.nl/html5/#/home
      het 4e programma aan de linker kant
      "Ik vertrek (AVROTROS)"
      moet 55 minuten duren en met kijken vanaf beging val je na 5 minuten in de uitzending. Dat is niet het concept van "kijken vanaf het begin"

Reageer

Hallo steakhouders,

Deze info hadden we al doorgekregen maar heb jou verhaal ook naar de betreffende afdeling gestuurd. Dank je wel voor je input.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

hoe zit het ermee ?

Reageer

Ik heb het even nagevraagd. Caroline houdt dit voor nu in de gaten. Op het moment hebben we helaas nog niks te melden. Zodra er meer bekend is, zullen we dit ook op het forum melden.

Reageer

twee weken later nog niks opgelost.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door steakhouders
                Maar dat betekent niet dat we er niet mee bezig zijn.
                A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                  Het is niet erg om dat te laten weten. Dat kweekt vertrouwen bij ons klanten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Marco77
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Het is niet erg om dat te laten weten. Dat kweekt vertrouwen bij ons klanten.
                    Het vervelende is dat wij ook niet meer weten op dit moment, anders delen wij dat graag. Wij weten dat dit een serieus probleem is waar ook serieus aan wordt gewerkt.
                    Zelf heb ik er ook last van, dus ook ik hoop dat het snel is opgelost.

Reageer

had van twitter begrepen dat in de nacht van 3 op 4 aug een update had plaatsgevonden om kijken vanaf begin mogelijk te maken. Helaas hier weer geen melding.

Helaas nog geen enkele verbetering te merken. Kijken vanaf begin valt nog steeds middenin het programma.

Wellicht moeten jullie het hernoemen in de App: "kijken vanaf 5 a 10 minuten na het begin ongeveer".

Reageer

Na 6 maanden is het probleem nog steeds hetzelfde. "wordt aan gewerkt" ..........:@

Reageer

Na 6 maanden is het probleem nog steeds hetzelfde. "wordt aan gewerkt" ..........:@
                          Zoals je wellicht gemerkt hebt waren er tot een tijdje geleden problemen met het doorgeven van het beeld zonder bevriezen en zonder blokken/strepen. Dit had de prioriteit om als eerste opgelost te worden, want als je beeld bevriest, dan heeft opnemen ook geen zin. :8 Aangezien hierover geen klachten meer komen lijkt dat probleem definitief verholpen te zijn. Nu ligt de focus bij andere issues die nog spelen waaronder het te laat beginnen met opnemen van programma's.

Ik kan mij goed voorstellen dat je behoorlijk teleurgesteld bent dat dit na 6 maanden nog niet opgelost is. Persoonlijk heb ik er ook hinder van, but hang in there Ook dit probleem gaat getackeld worden

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X