Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Live TV kijken, hij blijft maar bufferen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta Live TV kijken, hij blijft maar bufferen

Het blijft toch een ramp met live tv kijken, het blijft maar bufferen of valt gewoon uit wat is dat toch??????? Ik heb het dus niet over de app.

Geen problemen hier nu....kijk je misschien via een wifi-verbinding?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
      Geen problemen hier nu....kijk je misschien via een wifi-verbinding?
      Ja, ik bedoel dat ook. Via de kabel tv geen probleem

Reageer

Ik heb al bijna de moed opgegeven dat het ooit nog goed komt met TV kijken op mijn labtop of tablet. Dat is nog niet goed geweest.

Reageer

@tkos

Heb je de instellingen al eens nagelopen van je WiFi-modem. https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren

In ons systeem zie ik dat je de kanaal instellingen in het modem op auto hebt gezet. Dit is niet verstandig. Als het druk is met netwerken dan zoekt je wifi steeds naar een beter signaal.
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

En waar kan ik dat auto uitzetten? Ik heb dat nooit aangezet maar het modem geinstalleerd volgens de installatie handleiding.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door tkos
              En waar kan ik dat auto uitzetten? Ik heb dat nooit aangezet maar het modem geinstalleerd volgens de installatie handleiding.
              Het klopt dat je dit nooit aan hebt gezet, want het is de standaard instelling

Volg de link die Caroline aangeeft en klik het model modem aan die je gebruikt. Je krijgt dan een linkje naar de handleiding om in te loggen op het modem en het Wifikanaal aan te passen. Aan te raden is om te kiezen voor kanaal 1, 6 of 11 afhankelijk van de aanweizige netwerken.
              A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

(tegelijk geplaatst met de reactie van MatthijsL)

De stappen vind je terug in deze handleiding. Er staat op dit moment een beetje ongelukkig zinnetje in 'over het algemeen is Auto wel een goede keus' met tegelijk de uitleg dat dat niet altijd het geval is.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                  (tegelijk geplaatst met de reactie van MatthijsL)

De stappen vind je terug in deze handleiding. Er staat op dit moment een beetje ongelukkig zinnetje in 'over het algemeen is Auto wel een goede keus' met tegelijk de uitleg dat dat niet altijd het geval is.

Ik heb je link even gerepareerd. Er stond een [/url] te veel in

Het zinnetje kan idd wat verwarring brengen. Ook viel mij op dat ze in die handleiding spreken over kanaal 3, 7 en 11 terwijl wij juist vaak kanaal 1, 6 of 11 aanraden. Dit kan dan vervolgens weer botsen met elkaar. Zal er een melding voor maken.

Reageer

jammer, maar ik kom niet meer in mijn modem. hij pikt mijn passwoord niet. foutje??

Reageer

Oorspronkelijk gepost door tkos
                      jammer, maar ik kom niet meer in mijn modem. hij pikt mijn passwoord niet. foutje??

Reageer

Ik heb even gebeld en ik ben weer in mijn modem en heb de instelling aangepast. Hopelijk gaat nu alles naar behoren werken. Anders meld ik me wel weer. Bedankt zover.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X