Het blijft toch een ramp met live tv kijken, het blijft maar bufferen of valt gewoon uit wat is dat toch??????? Ik heb het dus niet over de app.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Delta Live TV kijken, hij blijft maar bufferen
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
@tkos
Heb je de instellingen al eens nagelopen van je WiFi-modem. https://www.delta.nl/service/internet/wifi-verbeteren
In ons systeem zie ik dat je de kanaal instellingen in het modem op auto hebt gezet. Dit is niet verstandig. Als het druk is met netwerken dan zoekt je wifi steeds naar een beter signaal.Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door tkosEn waar kan ik dat auto uitzetten? Ik heb dat nooit aangezet maar het modem geinstalleerd volgens de installatie handleiding.
Volg de link die Caroline aangeeft en klik het model modem aan die je gebruikt. Je krijgt dan een linkje naar de handleiding om in te loggen op het modem en het Wifikanaal aan te passen. Aan te raden is om te kiezen voor kanaal 1, 6 of 11 afhankelijk van de aanweizige netwerken.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
(tegelijk geplaatst met de reactie van MatthijsL)
De stappen vind je terug in deze handleiding. Er staat op dit moment een beetje ongelukkig zinnetje in 'over het algemeen is Auto wel een goede keus' met tegelijk de uitleg dat dat niet altijd het geval is.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door GoeRoe(tegelijk geplaatst met de reactie van MatthijsL)
De stappen vind je terug in deze handleiding. Er staat op dit moment een beetje ongelukkig zinnetje in 'over het algemeen is Auto wel een goede keus' met tegelijk de uitleg dat dat niet altijd het geval is.
Ik heb je link even gerepareerd. Er stond een [/url] te veel in
Het zinnetje kan idd wat verwarring brengen. Ook viel mij op dat ze in die handleiding spreken over kanaal 3, 7 en 11 terwijl wij juist vaak kanaal 1, 6 of 11 aanraden. Dit kan dan vervolgens weer botsen met elkaar. Zal er een melding voor maken.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer