Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

omroep Brabant/ Rijnmond

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• omroep Brabant/ Rijnmond

Ik kan zowel op mijn laptop als op mijn GSM Omroep Brabant en Rijnmond niet vinden terwijl ze wel in mijn pakket zitten. Ik mis hier veel aan. Maar misschien heb ik niet goed gezocht. Kan ik dit instellen ?

Via de GSM/laptop kijk je via de app of live tv. Daarmee kun je niet alle zenders uit het basispakket ontvangen, maar alleen deze:
    https://www.delta.nl/tv-internet-tel...enderoverzicht

Reageer

Oke duidelijk Bedankt. Hopelijk komen er meer zenders bij want dit is wel heel weinig

Reageer

[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Ja je kan er maar 1 tegelijk kijken maar tis maar een kwart van het aanbod wat er op de kabel zit. De belangrijkste zenders staan er niet bij. Ik kijk heel eel naar omroep Brabant en zo

Reageer

Volgens mij heeft Omroep Brabant op zijn eigen website ook een live tv stream. Net als Omroep Zeeland. Heb je helemaal geen app voor nodig.

Reageer

Ja oke maar dat is op internet en niet op tv

Reageer

Oorspronkelijk gepost door keestramper
                Ja oke maar dat is op internet en niet op tv
                Dat klopt, dat was ook je vraag.

Oorspronkelijk gepost door keestramper
                Ik kan zowel op mijn laptop als op mijn GSM Omroep Brabant en Rijnmond niet vinden
                Op tv zijn ze in het standaard DTV pakket te zien.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X