Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Programma's ontbreken van afgelopen maandag bij programma gemist van fox

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Programma's ontbreken van afgelopen maandag bij programma gemist van fox

    De programma's van afgelopen maandag staan nog steeds niet bij programma gemist van fox. Ik heb het dan over Salem en Outcast . Verleden week stonden ze er wel gewoon in. Salem had ik ook geprogrammeerd via de app maar er is ook niets opgenomen. Kunnen jullie ervoor zorgen dat deze programma's zsm beschikbaar komen?

  • #2
    Hoi Bibi,

    Welkom op het forum!

    Er zijn problemen bekend met het niet opnemen van geprogrameerde programma's. Hier wordt al aan gewerkt.

    Waarom Outcast en Salem niet beschikbaar zijn is niet bekend. Dat heb ik nagevraagd. Mocht dat een storing zijn dan zal ik dat ook nog melden bij de betreffende afdeling.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Outcast en Salem zijn niet beschikbaar vanwege een blacklist van Fox voor programma gemist. Dit heeft er mee te maken dat Fox niet de juiste rechten hiervoor heeft.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        jammer dat dit niet van tevoren is aangekondigd. Salem volg ik al vanaf het begin via uitzending gemist en ik neem het op via de app. Nu werken beide opties niet meer. Nu kan ik dus aflevering 7 niet meer terugzien Is er een mogelijkheid waarop ik de aflevering van afgelopen maandag nog terug kan zien?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bibi
          De programma's van afgelopen maandag staan nog steeds niet bij programma gemist van fox. Ik heb het dan over Salem en Outcast . Verleden week stonden ze er wel gewoon in. Salem had ik ook geprogrammeerd via de app maar er is ook niets opgenomen. Kunnen jullie ervoor zorgen dat deze programma's zsm beschikbaar komen?
          Dit is de zoveelste keer dat bepaalde programma's niet terug zijn te kijken. Ook het verhaal dat Outcast en Salem op een blacklist staan, vind ik raar. Vorige week was Salem pas donderdag terug te kijken, dus niet op een blacklist, maar wel laat in programma gemist. Met The Strain ook zoiets meegemaakt. Alle afleveringen kon ik terugkijken, behalve de allerlaatste. Lekker is dat. Welke oplossing gaat Delta aanbieden, want dit is natuurlijk 3x niks.

          Reageer


          • #6
            Dit is niet iets wat wij beslissen. Dit is een keuze die, in dit geval, Fox maakt. Waarschijnlijk betalen zij dan minder uitzendrechten aan de producers. Daar hebben wij geen enkele invloed op en kunnen daarop dus ook geen oplossing bieden. Wij kunnen alleen maar uitzenden wat de auteursrechten ons toelaten.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X