Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV app Live TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV app Live TV

    Ik weet niet of het al eerder is gemeld, anders merk ik het wel in de reacties.

    Ik maak gebruik van een tablet Nexus 10 met Android versie 5.1.1 (volledig up-to-date) en ondervind regelmatig problemen met de Delta TV app in het Live TV gedeelte.

    Na een aantal minuten kijken komt er een melding in het scherm:
    Fout
    Fout tijdens het afspelen van de video. Controleer uw netwerkverbinding.

  • #2
    Delta Live TV werkt ook via de browser (dus zonder de app). Je zou eens kunnen proberen of die problemen zich dan ook voordoen...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Marco77
      Ik weet niet of het al eerder is gemeld, anders merk ik het wel in de reacties.

      Ik maak gebruik van een tablet Nexus 10 met Android versie 5.1.1 (volledig up-to-date) en ondervind regelmatig problemen met de Delta TV app in het Live TV gedeelte.

      Na een aantal minuten kijken komt er een melding in het scherm:
      Fout
      Fout tijdens het afspelen van de video. Controleer uw netwerkverbinding.
      Ik heb ook een Nexus 10 met 5.1.1. Bij mij start de nexus ook regelmatig opnieuw op. Alleen bij de Delta app. Youtube en Netflix werken prima. Ik ga de volgende keer Jos suggestie proberen en ik zal laten weten of dat helpt.

      Reageer


      • #4
        Tot nu toe lijkt de live stream via de website inderdaad beter te werken, maar heb nog niet de kans gehad een stream langere tijd aan te laten staan.

        @langen
        Ik hoor graag van je bevindingen!

        Reageer


        • #5
          Ik heb het geprobeerd met Chrome op de nexus. Na 5 minuten sloeg het beeld vast, het geluid ging door. Het beeld ging na ongeveer 20 seconden weer verder waar het geluid was. De 5 minuten daarna had ik geen probleem, morgen verder. Tv kijken doe ik alleen op de nexus en als ik in de keuken bezig ben.

          Reageer


          • #6
            Dat de tablet ook echt helemaal uitval vind ik erg raar. Gezien het hier in beide gevallen een Nexus met Android 5.1.1 betreft wil ik jullie toch eens verzoeken om als test een ander apparaat te proberen. Bijvoorbeeld een smartphone.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Hallo,

              Gaat het inmiddels helemaal soepel?

              Reageer


              • #8
                Ha Linda.
                Toevallig heb ik afgelopen week nog eens geprobeerd, maar nu ik er bij nadenk was dat met de app en niet met de browser. De Nexus crasht nog steeds bij het afspelen via de app. Ik heb het een beetje opgegeven en ik kijk nu Netflix series in de keuken.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                  Dat de tablet ook echt helemaal uitval vind ik erg raar. Gezien het hier in beide gevallen een Nexus met Android 5.1.1 betreft wil ik jullie toch eens verzoeken om als test een ander apparaat te proberen. Bijvoorbeeld een smartphone.
                  Op andere apparaten heb ik geen problemen. De Nexus valt helemaal uit bij gebruik van de app en via de website (Chrome browser) loopt de stream altijd vast na een paar minuten kijken.
                  Ik zal zo nog eens proberen met een andere browser op de tablet, wat dat voor resultaat geeft.

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo Langen, bedankt voor je update. Soms wil het helpen om de app even helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren.

                    @ Marco 77: laat je me even weten of een andere browser een oplossing biedt?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X