Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Voor dit DELTA account zijn (nog) geen ZeelandNet gegevens bekend

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Voor dit DELTA account zijn (nog) geen ZeelandNet gegevens bekend

    Hallo,

    Al eventjes klant bij Zeelandnet. Vroeger kon ik steeds zonder probleem live tv kijken via internet.
    Nu krijg ik steeds een melding bij Delta dat deze account nog niet is geactiveerd.
    Het koppelen van mijn Zeelandnetgegevens wil ook niet lukken, krijg een melding dat er geen gegevens bekend zijn.

    Hoe kan ik dit oplossen?

  • #2
    Een moderator kan het wel voor je oplossen denk ik.
    Dus ff wachten op reactie van moderator..

    Reageer


    • #3
      Heb je het activeringsmailtje ontvangen en geactiveerd?

      Reageer


      • #4
        Helaas heb je te maken met een provider met veel problemen en zich gaat afscheiden van partners.
        Zal het helemaal mis hebben maar heb dezelfde problemen gehad, en nog steeds. Voor live tv van Delta zal je oude gegevens van Zeelandnet niet meer gelden. Je zal een geheel nieuw account moeten aanmaken specifiek voor Delta of ( mijn Delta ) . Alleen met dit account kan je inloggen met live tv via Zeelandnet ! Snap jij het nog ? . De stappen plan zal ook niet eenvoudig lopen . Eenmaal geactiveerd met alle geluk zou het moeten werken.
        Komt op neer dat jouw zeelandnet account die je als eerste keer hebt gekregen niet werkt , en via mijn Delta een nieuw account moet aanmaken en eenmaal geactiveerd pas weer kan gebruiken om via Zeelandnet tv live inloggen met je nieuwe Delta account ! pfff succes..

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Heb je het activeringsmailtje ontvangen en geactiveerd?
          Ik ben iemand die vaak mijn email checked.
          Kan me niet herinneren dat ik ooit van Delta of Zeelandnet een mail gekregen heb hierover.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Marcel
            Helaas heb je te maken met een provider met veel problemen en zich gaat afscheiden van partners.
            Zal het helemaal mis hebben maar heb dezelfde problemen gehad, en nog steeds. Voor live tv van Delta zal je oude gegevens van Zeelandnet niet meer gelden. Je zal een geheel nieuw account moeten aanmaken specifiek voor Delta of ( mijn Delta ) . Alleen met dit account kan je inloggen met live tv via Zeelandnet ! Snap jij het nog ? . De stappen plan zal ook niet eenvoudig lopen . Eenmaal geactiveerd met alle geluk zou het moeten werken.
            Komt op neer dat jouw zeelandnet account die je als eerste keer hebt gekregen niet werkt , en via mijn Delta een nieuw account moet aanmaken en eenmaal geactiveerd pas weer kan gebruiken om via Zeelandnet tv live inloggen met je nieuwe Delta account ! pfff succes..
            Ja blijkbaar moet ik een nieuw email adres hebben, want mijn huidige zijn allemaal in gebruik. Ik moet dus ergens een nieuwe email gaan aanmaken vooraleer ik een nieuw Delta account kan maken.. Hier ga ik niet mee beginnen, nogal omslachtig.

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X