Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan opgenomen serie niet terugkijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan opgenomen serie niet terugkijken

    Als ik mijn opgenomen serie van Pinkpop wil terugkijken, dan kom ik terug op het hoofdscherm bij het aanklikken van de gemaakte opname.

    Ik heb een filmpje gemaakt. Je kunt het hier bekijken. Eerst zie je een opgenomen serie van NPO Journaal. Die werkt zoals bedoeld. Daarna klik ik op de opgenomen serie van Pinkpop. Dat gaat niet.

    Getest in verschillende browsers en in de DELTA TV app op Android.

    Ga ik via de tv-gids naar de laatste Pinkpop uitzending dan kan ik wel terugkijken.
    Wat er mis gaat zie ik niet helemaal, wel deze foutmelding in de foutconsole van de browser:

    services.js?v=1465925786096:1566 Uncaught TypeError: Cannot read property 'indexOf' of undefinedselProgram.checkSessionLimit @ services.js?v=1465925786096:1566(anonymous function) @ controllers.js?v=1465925786096:8474

    Hopelijk kan dit worden opgelost.

  • #2
    Ik kn ook geen opgenomen programmas bekijken.
    Loopt vast
    En ik krijg dit beeld te zien

    Reageer


    • #3
      Ik heb dit neergelegd bij de verantwoordelijke afdeling. Het zou een auteursrechten dingetje kunnen zijn, maar dat kan ik nog niet bevestigen. Bij programma gemist zie ik namelijk ook geen Pinkpop terug.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
        Ik heb dit neergelegd bij de verantwoordelijke afdeling. Het zou een auteursrechten dingetje kunnen zijn, maar dat kan ik nog niet bevestigen. Bij programma gemist zie ik namelijk ook geen Pinkpop terug.
        Pinkpop staat er gewoon hoor, maar blijkbaar doet de zoekfunctie het niet.

        https://tv.delta.nl/html5/#/replay-t...pinkpop%202016

        Reageer


        • #5
          Ik heb het zojuist nogmaals even getest en nu zie ik Pinkpop iig wel terug via zowel de computer als via de app. Ook kan ik nu gewoon terugkijken zonder foutmelding oid. Als ik hem in opnemen zet en terugkijk dan werkt het ook.

          Hier ondervind ik dus geen problemen. Is dat voor anderen ook het geval?
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Matthijs, bij mij gebeurt nog exact hetzelfde als in het filmpje dat ik deelde. Zowel op Android als in Chrome.

            De link van Vulpen doet het wel, echter vanuit de opnames is het programma niet te starten.

            Reageer


            • #7
              Welk besturingssyteem gebruik je? Krijg je nog de zelfde foutmelding ( :8 moet dan : 8 zijn neem ik aan )?
              En als je de link van Vulpen volgt en daar op opnemen klikt, of eerst op stop opname en daarna weer opnemen, werkt het dan wel of geeft dat hezelfde resultaat?
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Matthijs, de link van Vulpen laat geen opneemknoppen zien, alleen 4 items die af te spelen zijn.
                Ik heb dit getest op macOS, Windows en Android met allemaal hetzelfde resultaat. De foutmelding in de console zie ik nu niet, maar functioneel is er niks veranderd.

                Reageer


                • #9
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Hi Goeroe,

                    Is dit nog opgelost voor je?

                    Wil je dan op beste antwoord klikken?

                    Mocht het onverhoopt niet verholpen zijn, dan hoor ik dat heel graag.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X