Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen streamen met de tv app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen streamen met de tv app

    Hoi allemaal,

    Er zijn op dit moment problemen met betrekking tot het streamen van live tv kijken via onze app. We hebben dit neergelegd bij de juiste afdeling en er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Sheena
    Hoi allemaal,

    Er zijn op dit moment problemen met betrekking tot het streamen van live tv kijken via onze app. We hebben dit neergelegd bij de juiste afdeling en er wordt hard gewerkt aan een oplossing.
    Het is en blijft toch wel een groot probleem met live tv kijken. Is het te hoog gegrepen bij Delta (lees Zeelandnet).
    Even tv kijken dacht ik net. Ben maar gestopt op de pc. Beeld blijft hangen. En het ligt niet aan de verbinding hoor,
    bekabelt. Snelheid verbinding is ook ok.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door roosje
      Beeld blijft hangen. En het ligt niet aan de verbinding hoor,
      bekabelt. Snelheid verbinding is ook ok.
      Daarom heb ik dit topic geopend, zodat je weet dat het niet aan je eigen verbinding ligt, Roosje. :8

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Sheena
        Oorspronkelijk gepost door roosje
        Beeld blijft hangen. En het ligt niet aan de verbinding hoor,
        bekabelt. Snelheid verbinding is ook ok.
        Daarom heb ik dit topic geopend, zodat je weet dat het niet aan je eigen verbinding ligt, Roosje. :8
        Het gaat mij om de problematische live tv app. Het is altijd wat. Ben maar live voetbal naar npo gaan kijken.
        Stream werkt feilloos (over heel het land !!). Dus die kan het wel om heel veel data bij de gebruiker te leveren.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X