Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken via app en browser

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• TV kijken via app en browser

Het is weer zover: het beeld blijft regelmatig hangen en het geluid is niet synchroon. Dit gebeurt bij kijken via de app en via de browser. Het maakt niet uit of de verbinding via WIFI of via het 4G netwerk plaatsvindt. Voetbalkijken bv. is dan frusterend. Probleem lijkt mij bij Delta te liggen. Is al eens eerder gebeurd. Toen werd het opgelost. Graag herhalen voordat het voetballen begint svp!

Wij hebben hetzelfde probleem, jammer is het inlog probleem weg, nu weer dit, terwijl het de laatste weken zo goed ging. Lijkt wel of de update of werkzaamheden van vorige week meer kwaad dan goed doen.

Reageer

Hoi allemaal,

Ik heb hiervan melding gemaakt bij de juiste afdeling, zodra er meer bekend is laten we het weten.

Reageer

Ohja..
        Ik heb er ook last van
        Ivm mijn topic, die inmiddels gesloten is? , reageer ik hier nog maar eens

Reageer

Klopt had die gesloten omdat deze topic om hetzelfde gaan en om het overzichtelijk te houden

Reageer

Het lijkt opgelost, bedankt

Reageer

Ik was te snel, verschillende zenders blijven het probleem houden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JCZ
                Ik was te snel, verschillende zenders blijven het probleem houden
                Oorzaak van het probleem is gevonden. In de loop van de ochtend zal er een update worden gedaan die dit probleem oplost.

Reageer

Gisteravond werkte het weer heel goed, bedankt

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X