heb geprobeerd delta tv te activeren, krijg echter token niet gevonden. Hoe op te lossen ?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DELTA TV account activeren lukt niet
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Hallo look4answer,
Welkom op ons Serviceforum
In ons systeem zie ik dat je nog geen account voor DELTA hebt aangemaakt. Dit kun je doen op http://account.delta.nlhttp://account.delta.nlWat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
-
Je hebt je destijds misschien met een ander mailadres aangemeld?
Voer dat eens in en selecteer dan inlognaam en pw kwijt.
Daarmee was het zeelandnetaccount reeds gekoppeld.
Zo lukte het laatst bij iemand.
Dan krijg je op dat mailadres die accountnaam toegestuurd en de mogelijkheid pw ervan te wijzigen. Maak er dan wel een geheel nieuw password bij aan.
Reageer
-
Ik ga dat neerleggen bij de betreffende afdeling.
Ik heb daarvoor nog wel de volgende info nodig:
- welke browser gebruikte je (als je de app niet gebruikte)
- op welk gedeelte kreeg je deze melding
- je gaf aan dat je je gebruikersnaam en wachtwoord omdraaide?Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)
Reageer
-
Hoi,
Ik heb nog even een aanvulling op de foutmelding 'token niet gevonden'. Deze melding wordt getoont als er met 2 browsers gewerkt wordt.
Bijv: het DELTA account vraag je aan via Internet Explorer en het koppelen/activeren gebeurt via Google Chrome.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer