Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV account activeren lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA TV account activeren lukt niet

    heb geprobeerd delta tv te activeren, krijg echter token niet gevonden. Hoe op te lossen ?

  • #2
    Hallo look4answer,

    Welkom op ons Serviceforum

    In ons systeem zie ik dat je nog geen account voor DELTA hebt aangemaakt. Dit kun je doen op http://account.delta.nlhttp://account.delta.nl
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      account wel aangemaakt, lang geleden(?) .. vandaag geprobeerd ww te resetten. Vervolgens "token niet gevonden".
      een ander (delta)account aanmaken en koppelen aan znet-account geeeft "bestaat reeds".
      is het mogelijk om de (delta) account te verwijderen ? en opnieuw aan te maken ?

      Reageer


      • #4
        Je hebt je destijds misschien met een ander mailadres aangemeld?
        Voer dat eens in en selecteer dan inlognaam en pw kwijt.
        Daarmee was het zeelandnetaccount reeds gekoppeld.

        Zo lukte het laatst bij iemand.
        Dan krijg je op dat mailadres die accountnaam toegestuurd en de mogelijkheid pw ervan te wijzigen. Maak er dan wel een geheel nieuw password bij aan.

        Reageer


        • #5
          omg. verwisseling van gebruikersnaam en wachtwoord. ben nu al iets verder .. krijg nu melding "account is nog niet geactiveerd" ... hoe lang duurt dit ?

          Reageer


          • #6
            Heb je al gecontroleerd of je een mailtje ontvangen hebt om te activeren?

            Reageer


            • #7
              Je hebt toendertijd een e-mail gehad.

              Ik heb aan onze zijde je account een duwtje gegeven. Wil je eens kijken hoe het nu gaat?
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                lijkt nu goed te gaan .. zal nog alles nalopen en ticket sluiten indien ok. Dank alvast!

                ps. melding "token niet gevonden" is misleidend, misschien daar iets aan veranderen?!

                Reageer


                • #9
                  Ik ga dat neerleggen bij de betreffende afdeling.

                  Ik heb daarvoor nog wel de volgende info nodig:
                  - welke browser gebruikte je (als je de app niet gebruikte)
                  - op welk gedeelte kreeg je deze melding
                  - je gaf aan dat je je gebruikersnaam en wachtwoord omdraaide?
                  Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                  Reageer


                  • #10
                    Hoi,

                    Ik heb nog even een aanvulling op de foutmelding 'token niet gevonden'. Deze melding wordt getoont als er met 2 browsers gewerkt wordt.
                    Bijv: het DELTA account vraag je aan via Internet Explorer en het koppelen/activeren gebeurt via Google Chrome.

                    Reageer


                    • #11
                      Omdat er in de tussentijd geen reactie meer is gekomen durf ik de aanname te doen dat het probleem is verholpen en markeer ik het topic als beantwoord.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X