Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV App niet geschikt voor android 4.2

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA TV App niet geschikt voor android 4.2

    Leuk heb van zeelandnet een tablet gekregen en nu is de nieuwe app niet geschikt voor dit samsung tablet, wellicht omdat dat android 4.2.2 als os heeft.

  • #2
    Helaas is dat zo. De nieuwe TV APP is niet voor 4.2.2
    Zie ook deze topic over de tablet.

    Wel kan je tv kijken via je browser.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door cschults
      Leuk heb van zeelandnet een tablet gekregen en nu is de nieuwe app niet geschikt voor dit samsung tablet, wellicht omdat dat android 4.2.2 als os heeft.
      Ik heb zelfs 2 tablets van samsung en deze draaien prima op 4.2.2 maar deze krijgen geen upgrade naar 4.4
      Dus, DELTA, wees een beetje klantvriendelijk en maak de app ook geschikt voor 4.2.2

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Helaas is dat zo. De nieuwe TV APP is niet voor 4.2.2
        Zie ook deze topic over de tablet.

        Wel kan je tv kijken via je browser.
        Hier schieten de gebruikers van android 4.2.2 niets mee op. Oplossing?

        Reageer


        • #5
          Had je link doorgenomen, mstoffer?
          Het antwoord van MatthijsL gelezen?

          Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Het is via kunst- en vliegwerk mogelijk 4.4 erop te krijgen, maar dat is niet zonder risico.
          Bovendien denk ik dat deze app qua vermogen je Gt-P5110 te boven gaat.


          Eigenlijk jammer dat dan de oude app voor oudere hardware niet beschikbaar blijft.
          Het is mogelijk andere software op het tablet te zetten. Zo draai ik zelf Android 6.0.1 op mijn Galaxy S3. Om andere firmware te flashen moet je het apparaat wel rooten. En root wordt niet ondersteund door de DELTA app. Daarnaast moet je wel weten wat je doet, want je loopt het risico om je tablet helemaal onbruikbaar te maken. Behalve dan als onderzetter oid

          De nieuwe app bevat onderdelen die oudere versies dan Android 4.4 niet ondersteunen. Het is mijn inziens eerder jammer dan Samsung relatief snel de ondersteuning op hun apparatuur laat vallen en geen update aanbied naar een nieuwere Android versie. Want de Tab2 heeft geen problemen met het draaien van nieuwere Android versies

          De oude app wordt niet meer ondersteund en de beide apps konden niet naast elkaar actief blijven staan.
          Je kan toch nog steeds via je browser kijken!

          De tijd staat dus niet stil. De toepassingen worden zwaarder en uitgebreider en bevat onderdelen die ouder dan 4.4 niet ondersteunen.
          Deze tablets moeten het dus wel aan kunnen. Die upgrade naar 4.4. zal wel van Samsung moeten komen, maar deze wordt niet uitgebracht voor deze tablets.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door mstoffer
            Wel kan je tv kijken via je browser.

            Hier schieten de gebruikers van android 4.2.2 niets mee op. Oplossing?
            Ik vraag me een beetje af waarom niet mstoffer? De mogelijkheden in de browser zijn dezelfde als in de app. Ik zie geen problemen
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              ja er staat op de site van delta een document welke apparaten ondersteund worden door de tv-app en daar staat mijn samsung P5110 ook bij, dus verwacht ik dat e.e.a. gewoon simpel werkt.

              Reageer


              • #8
                cschults,

                Kan je aangeven waar op de site je deze info exact hebt zien staan?
                Het zou namelijk goed unnen dat dit de vereisten waren voor de oude app en deze nog op de site zijn blijven staan.

                Overigens werkt het ook op de oudere tablets simpel, zoals Caroline aangeeft open je gewoon je browser op je tablet en surf je naar http://tv.delta.nl, als je wil kan je hier zelfs een snelkoppeling voor aanmaken op je startscherm waardoor je met 1 klik op de juiste plek bent.

                Reageer


                • #9
                  Via de browser lijkt te werke incl programma gemist, opnemen etc nog niet geprobeerd - het was een download pdf welke ik na lezen weer verwijderde dus kan de nam niet terugvinden. Weet nog dat er iets van 3 links op die pagina stonden incl. Deze.

                  Reageer


                  • #10
                    Link naar doc staat op kbank.delta.nl als titel
                    is de delta tv app beschikt .. . . .
                    De link zelf van doc heet
                    Lijst met apparaten delta tv app getest.

                    is dan wel erg slordig dat die er nog staat
                    gr. Chris

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door cschults
                      Link naar doc staat op kbank.delta.nl als titel
                      is de delta tv app beschikt .. . . .
                      De link zelf van doc heet
                      Lijst met apparaten delta tv app getest.

                      is dan wel erg slordig dat die er nog staat
                      gr. Chris
                      Bedoel je deze lijst:
                      http://www.zeelandnet.nl/klantenserv...app_getest.pdf

                      Reageer


                      • #12
                        Dank je, zal het morgen doorgeven, dat is idd zo te zien een oude lijst, blijkbaar hebben mijn collega's deze over het hoofd gezien.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Caroline
                          Oorspronkelijk gepost door mstoffer
                          Wel kan je tv kijken via je browser.

                          Hier schieten de gebruikers van android 4.2.2 niets mee op. Oplossing?
                          Ik vraag me een beetje af waarom niet mstoffer? De mogelijkheden in de browser zijn dezelfde als in de app. Ik zie geen problemen
                          Als het altijd via de browser kan WAAROM dan APP?????

                          Reageer


                          • #14
                            mstoffer,

                            Een app is nog net iets makkelijker, het scheelt een handeling t.o.v je browser, oogt beter op je startscherm en heeft meer gebruiksgemak.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X