Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA TV App inloggen lukt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA TV App inloggen lukt niet

    We hebben het pluspakket van Zeelandnet, inclusief digitale TV. (ht zg. alles-in-een pakket via de kabel. We kunnen Delta Portaal niet krijgen omdat we dan een weer een nieuwe Humax aan zouden moeten schaffen.
    Op mijn mobiel heb ik wel de app van Delta TV en krijg steeds de vraag om de gebruikersnaam en wachtwoord van mijn Delta account. Voer ik deze in dan komt tot vervelends toe steeds dezelfde vraag. Ook op de mobiel van mijn vrouw hetzelfde resultaat. Beiden dus via WIFI.
    Typisch is echter dat op de tablet Delta TV gewoon werkt en dus ook via dezelfde WIFI. Op de tablet kan ik het nieuws bekijken en verder alle TV programma 's.
    Kan iemand verklaren waarom met dezelfde WIFI dit op de tablet wel werkt en op de GSM 's niet? We kunnen ons niet herinneren ooit een wachtwoord of iets dergelijks voor Delta TV op de tablet te hebben aangevraagd.
    Ben erg benieuwd naar een reactie.

  • #2
    Verwijder de App op de Gsm's eens.
    Haal daarna de Apps opnieuw op en installeer.

    Misschien helpt het.

    Reageer


    • #3
      Ga ik proberen

      Reageer


      • #4
        Heb dat geprobeerd maar het effect is precies hetzelfde. Ik moet inloggen met mijn Delta Account en zodra die er opstaat krijg ik weer de melding dat de combinatie met gebruiker en password niet overeenkomt. Heb vanmiddag inmiddels twee maal een nieuw wachtwoord aangevraagd bij Delta.
        Ik kan nog steeds niet verklaren waarom de tablet netjes Delta TV presenteert en de twee GSM 's niet terwijl ik de identieke WIFI gebruik.

        Reageer


        • #5
          Beste, misschien blokkeer je op je GSM alle cookies en ik denk dat de Delta website die gebruikt om te onthouden dat je bent ingelogd. Kijk daar eens naar en vergelijk met de settings op je tablet.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Britais
            Heb dat geprobeerd maar het effect is precies hetzelfde. Ik moet inloggen met mijn Delta Account en zodra die er opstaat krijg ik weer de melding dat de combinatie met gebruiker en password niet overeenkomt. Heb vanmiddag inmiddels twee maal een nieuw wachtwoord aangevraagd bij Delta.
            Ik kan nog steeds niet verklaren waarom de tablet netjes Delta TV presenteert en de twee GSM 's niet terwijl ik de identieke WIFI gebruik.
            Heb het tot 3 maal geprobeerd en de aanhouder wint. Petrol bedankt voor het advies, het is prima gelukt. Bedankt daarvoor en opnieuw voor mij een opsteker via Zeeland Forum.
            Mijn waardering voor dit Forum is zeer positief.
            Natuurlijk ook de andere reactie bedankt voor de reactie.
            Hiermee kan de vraag/antwoord sessie worden gesloten, wat mij betreft.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X