Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken op meerdere schermen tegelijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV kijken op meerdere schermen tegelijk

    Ik heb sinds kort TV en internet Premium en kon voorheen al op mijn laptop en tv tegelijk kijken. Met het nieuwe abonnement kan ik op meerdere schermen tegelijk kijken dus op 2 tv s. Nu heb ik maar 1 smartcard. Hoe kijk ik dan op mijn 2e tv in de slaapkamer? Moet ik dan een 2e smartcard bestellen bij de delta?

  • #2
    Hallo keestram,

    Welkom op het forum

    Je kunt dit doen ja, maar dit is niet meer noodzakelijk. Als je over een TV beschikt waar een ingebouwde tuner in zit(je kunt er een CI+ module in doen), dan kun je de zenders afstemmen met Netwerk ID 4000.

    Reageer


    • #3
      ja, wacht even
      als je een CI+ module in je TV plaatst, dan moet daar ook een smartcard in.

      Reageer


      • #4
        En als je geen CI+ module in de tv doet, kun je Netwerk ID 4000 gebruiken.

        Reageer


        • #5
          keestram... Nu heb ik maar 1 smartcard. Hoe kijk ik dan op mijn 2e tv in de slaapkamer? Moet ik dan een 2e smartcard bestellen bij de delta

          Beste Kees,

          Ik heb het hier zo gedaan, ik heb een Google Chromecast gekocht en deze kun je vervolgens op iedere tv met een hdmi aansluiting aansluiten. dan kun je via de delta app streamen naar je Google Chromecast , en vervolgens alle 50 zenders bekijken plus alle ogenomen programma's. enz. ook kun je via een Google Chromecast je tab. of telefoon streamen waardoor een spelletje spelen voor de kids nog leuker worden. kortom er is dus wel een manier om tv te kijken op elke tv met hdmi aansluitin zonder ci module. mocht je meer duidelijkheid willen hebben hoor ik het wel gr

          Reageer


          • #6
            Ook zonder ci+ module kan je tv kijken. Als je zenders zoekt met de netwerkid die Sheena aangeeft is een ci+ module of smartcard niet nodig. Je krijgt dan niet alle zenders, maar toch heel wat. Staat zelfs op de website van Delta.

            Reageer


            • #7
              Oke snap het.Maar ik was er vergeten bij te vertellen dat ik op de slaapkamer nog een koelkast heb staan uit de prehistory een breedbeeld met beeldbuis. En daar heb ik een decoder of zo bij waar een smartcard in past. Kan ik in dat apparaat ook een lege CI+ module doen en deze instellen?

              Reageer


              • #8
                Je decoder kun je ook instellen met netwerk ID 4000 Dan heb je dus geen smartcard of module nodig :8

                Reageer


                • #9
                  oke bedankt

                  Reageer


                  • #10
                    @keestram

                    Je vraagstelling ging over TV kijken op meerdere schermen. Ik zie dat hier meerdere antwoorden zijn gegeven over digitale televisie.

                    Wat je bij je abonnement hebt meegekregen is dat je op je laptop, tablet en/of smartphone ook televisie kunt kijken. Dat bedoelen we met TV kijken op meerdere schermen. Op https://www.delta.nl/tv-internet-tel...levisie/tv-app vind je meer informatie
                    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Sheena
                      Je decoder kun je ook instellen met netwerk ID 4000 Dan heb je dus geen smartcard of module nodig :8
                      Briljant.

                      Op een LG televisie waar alleen een CI module in kan (dus geen CI+ module) heb ik het voor elkaar gekregen om nu digitaal te kunnen kijken


                      Daarvoor moest ik de landinstelling op Zweden zetten en daarna zenders zoeken volgens de instellingen van DELTA waarbij ik 'automatisch sorteren' moest uitzetten, anders kun je achteraf de volgorde niet aanpassen en zit NPO2 HD op 69 ofzo.

                      Ik had al gezocht maar kon nergens vinden hoe ik de frequenties handmatig kon aanpassen. Toch via het forum en zelf zoeken op het spoor gekomen van de juiste informatie

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door keestram
                        oke bedankt
                        Hoi keestram,
                        is je vraag hiermee beantwoord? Kun je dan kiezen voor 'het beste antwoord'?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X