Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slotjes gaan niet weg na inloggen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slotjes gaan niet weg na inloggen

    De slotjes blijven zichtbaar na inloggen..!
    Ik heb reeds enige tijd en meerdere malen contact gehad met Delta helpdesk zei verwijzen me nu door naar dit forum omdat dit een gerichte vraag is welke ze na het doorlopen van de stappen niet opgelost krijgen.

    Graag verneem ik wat ik moet doen om het wel voor elkaar te krijgen

  • #2
    Hoi Frenk-jan

    Welkom op het forum.

    Lukt het inloggen zelf wel? Gebruik je de app (Android of Apple)? Is deze app up 2 date? Of via de PC? Welke browser gebruik je dan? Lukt het met een andere browser wel? Verwijder de cookies en tijdelijke internetbestanden eens in de browser en probeer het dan nogmaals.

    Probeer ons zo volledig mogelijk te informeren over wat er precies fout gaat.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
        Hoi Frenk-jan

        Welkom op het forum.

        Lukt het inloggen zelf wel? Gebruik je de app (Android of Apple)? Is deze app up 2 date? Of via de PC? Welke browser gebruik je dan? Lukt het met een andere browser wel? Verwijder de cookies en tijdelijke internetbestanden eens in de browser en probeer het dan nogmaals.

        hoi, inloggen lukt
        ik gebruik Apple telefoon Iphone 6 en Ipad air2
        ik kom na het inloggen weer deslotjes tegen
        vervolgens krijg ik de melding voor dit Delta account zijn (nog) geen zeelandnetgegevevens bekend
        na controle blijkt dit wel het geval te zijn en log ik weer in en vervolgens blijf ik in een cirkeltje en de slotjes blijven....

        wat kan ik doen of beter wat kunnen jullie er aan doen..


        Probeer ons zo volledig mogelijk te informeren over wat er precies fout gaat.

        Reageer


        • #5
          hoi, inloggen lukt
          ik gebruik Apple telefoon Iphone 6 en Ipad air2
          ik kom na het inloggen weer deslotjes tegen
          vervolgens krijg ik de melding voor dit Delta account zijn (nog) geen zeelandnetgegevevens bekend
          na controle blijkt dit wel het geval te zijn en log ik weer in en vervolgens blijf ik in een cirkeltje en de slotjes blijven....

          wat kan ik doen of beter wat kunnen jullie er aan doen..

          Reageer


          • #6
            hoe stuur ik jou een prive bericht..?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Frenk-jan
              hoe stuur ik jou een prive bericht..?
              Door op de foto van sheena te klikken en daarna op "stuur bericht"

              Reageer


              • #8
                Hallo Frenk-jan,

                Is het probleem met de slotjes inmiddels verholpen?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X