Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta tv account nog niet geactiveerd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta tv account nog niet geactiveerd

Als ik inlog op de Delta tv app krijg ik de melding dat er voor dit account nog geen zeelandnet gegevens bekend zijn. Met een link om deze te koppelen. Als ik hierop heb geklikt krijg ik de melding: delta interactive televisie is gekoppeld aan uw delta account. U kunt nu gebruik maken van delta tv. En kan ik doorklikken naar delta tv. Maar om zenders te bekijken moet ik opnieuw inloggen, en krijg ik de melding: uw account is nog niet geactiveerd.

Wat kan ik doen om dit op te lossen? Alvast bedankt.

Dit stappenplan al eens doorlopen?
    Let op: voor het koppelen van ZeelandNet klantgegevens aan het DELTA-account is het belangrijk dat de tenaamstelling van de contractant bij ZeelandNet overeenkomt met de tenaamstelling van de contractant van de energieproducten (de klantgegevens in MijnDELTA). Komen deze niet overeen en wil je deze ook niet wijzigen, dan kun je een nieuw DELTA-account met een nieuw e-mailadres aanmaken, waaraan je enkel je ZeelandNet klantgegevens koppelt. Met dit nieuwe DELTA-account kun je vervolgens inloggen in de DELTA TV-app.
    (Bron: https://www.delta.nl/tv-internet-telefonie/televisie/TV-app/DELTA-account}

Lukt het daarna nog niet, dan kan je het beste wachten op een Moderator die ea voor je oppakt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Dit stappenplan al eens doorlopen?
      Ja, dan kom ik ook uit op contact opnemen met Zeelandnet

Reageer

Je hebt wel de activatiemail ontvangen?

Anders wordt het wachten op een Moderator.
        Deze heeft toegang tot de systemen.
        Hij/Zij kijkt dan wat er mis gaat en repareert.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Je hebt wel activatiemail ontvangen?
          Dat weet ik niet zeker, kan deze nu ook niet vinden in mijn email.

Tenaamstelling van zeelandnet en delta account komt niet overeen. Heb een nieuw delta account aangemaakt met dezelfde tenaamstelling als zeelandnet. Maar ook dan lukt inloggen niet.

Reageer

Ik heb dit probleem ook al ruim een week.
            Het heeft altijd gewerkt bij mij. Plots kon ik niet meer kijken op de pc maar wel op smartphone. Gewisseld van browser zonder resultaat.
            En nu werkt het ook al enkele dagen niet meer op iPhone.
            Het rare is dat het altijd gewerkt heeft en opeens niet meer zonder dat ik iets aangepast heb.

Reageer

A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

op de iphone lukt het in ieder geval al.
                op de pc probeer ik straks als ik van mn werk kom.

bedankt alvast

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X