Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

De programma's van gisteren (zaterdag 28 mei 2016) zijn niet terug te kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• De programma's van gisteren (zaterdag 28 mei 2016) zijn niet terug te kijken

Worden van deze afgelopen zaterdag die programma's nog wel beschikbaar gesteld?

Reageer

Dacht dat ik wat terug kon kijken van deze dag bleek van korte duur ewr is niks terug te kijken van deze dag.

Reageer

Hallo loeffenr,

Ik heb dit neergelegd bij de betreffende afdeling. Zodra ik hier nieuws over heb, laat ik het je weten.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Dit gaat zowel om afgelopen zaterdag als gisteren (zondag)

Reageer

@loeffenr

Kun je mij vertellen met welke zenders je dit probleem had? Wij kunnen dan wat gerichter zoeken.

Reageer

NPO 1 HD/ tm NPO 3 HD en verder valt mij op dat enkele RTL programma's van gisteravond er nog niet opstonden. Bijvoorbeeld gisteravond NPO 1 HD De groeten van Max kan ik nergens vinden en zo zijn er nog meer.

Reageer

Helaas heb ik nog geen update met betrekking tot deze vraag loeffenr. Het onderzoek is in volle gang. Zodra ik wat meer weet laat ik me weer horen.

Reageer

Helaas nog steeds dezelfde ellende gisteravond wou ik weer de groeten van Max opnemen ingesteld maar niet opgenomen en dat zelfde geldt weer voor voetbalinside en panenka op de VRT en zo kan ik nog wel even door doorgaan maar wel bijvoorbeeld weer wel Genante tanden van rtl4 dat dan weer wel ra ra hoe kan dat toch? Hij hoord toch in principe alles op te nemen wat je insteld of niet?

Reageer

In de help van de app kwam ik onderstaande tegen:

Vanwege rechtenkwesties is het vanuit de programma aanbieder soms niet toegestaan bepaalde programma's op te nemen of terug te kijken. Helaas zijn deze mogelijkheden du niet beschikbaar bij ieder programma.

Reageer

ik heb het zelfde van midag voor proef rtl4 nieuws op genomen kan niks zien af gemeld en op nieuw aan gemeld hellemaal niks meer al heel de week bezig maar heb nog niets kunnen opnemen en zien dat is vrij waardeloos

Reageer

Bij sommige programma's staat dat aangegeven inderdaad dat ze niet terug te kijken zijn maar bijvoorbeeld dat je zelf wel kan opnemen maar bij deze programma's staat dat helemaal niet dus dat gaat niet op.

Reageer

De programma's waar dat hij opgaat daar staat het ook bij zoals bijvoorbeeld vandaag op NPO 3 HD om 08:50 vanmorgen dat Babaar en de belevenissen van Badou alleen live te kijken is en opnemen en terugkijken vanaf het begin is ook niet mogelijk daar staat het dus bij dat andere niet.

Reageer

hier even een voorbeeldje, alles wat in het grijs geblokt staat is niet op te nemen en vanaf het begin terug te kijken.

Reageer

Vanaf het begin niet terug te kijken

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...