Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

App stopt met opnemen serie na een aantal keer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• App stopt met opnemen serie na een aantal keer

Als ik een programma op neem en dan zeg dat ik heel de serie wil opnemen vergeet hij het op ten duur.
    Hij neemt dan een serie 3 keer op en dan is het uit de lijst en neemt hij ze niet meer op.

Komt er iets voor dat uitloggen en inloggen elke keer?
    Komt er ook iets simpels dat ik op de tv af kan kijken? Een kasje of een app voor de samsung tv's?

Ik zou heel graag de zelfde mogelijkheden willen hebben zoals bij een KPN of Vodafone.
    lekker opnemen en door heel je huis op de tv afkijken zonder gedoe etc etc.

Mvg,
    Vincent

Hoi Vincento,

Welkom op het forum.

Via wat voor apparaat maak je de instelling om op te nemen? Is de app up 2 date? Probeer het evt eens via een ander apparaat en kijk of hetzelfde gebeurd.

Probleem met het inloggen wordt aan gewerkt.

Als je gebruik maakt van Android, dan kan je een Chromecast aanschaffen die je aansluit op een beschikbare HDMI poort van je TV. Je kan dan beeld vanaf je mobiel casten naar je TV. Of er voor Apple vergelijkbare producten beschikbaar zijn is bij mij niet bekend.

Met de DELTA app heb je verder dezelfde mogelijkheden als bij KPN of Vodafone.
    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Hoi Matthijs,

Ik gebruik een tablet een pc en een laptop om series op te nemen en af te kijken.
      Bij allemaal vergeet hij op ten duur de serie die ik geprogrammeerd heb.

Ik zal het nog eens testen met de verschillende apparaten en opschrijven.
      Mocht er dan een programma verdwijnen dan weet ik bij welke ik hem geprogrammeerd heb.

Wat betreft de chromecast dat is een handige tip, ik heb er 1 besteld en ben benieuwd.

Groeten,
      Vincent

Reageer

Ik herken dat probleem ook.
        En bij mij op de Ipad..

Reageer

@Vincento

Hieronder de antwoorden die ik heb gekregen op jouw vragen

Als ik een programma op neem en dan zeg dat ik heel de serie wil opnemen vergeet hij het op ten duur. Hij neemt dan een serie 3 keer op en dan is het uit de lijst en neemt hij ze niet meer op.

Komt er iets voor dat uitloggen en inloggen elke keer?
          Ja, daar zijn we druk mee bezig.

Komt er ook iets simpels dat ik op de tv af kan kijken? Een kasje of een app voor de samsung tv's?
          Momenteel ondersteunen we deze dienst alleen op het eerste scherm via Chromecast. Voor ca. 40 euro koop je bij de MediaMarkt een Chromecast en daarmee kun je content van je smartphone of tablet streamen via de app naar je tv.
          We werken daarnaast nog hard aan een app voor op kanaal 12 (Portaal van Zeeland).

Ik zou heel graag de zelfde mogelijkheden willen hebben zoals bij een KPN of Vodafone. lekker opnemen en door heel je huis op de tv afkijken zonder gedoe etc etc.
          Dat is inderdaad de bedoeling van onze nieuwe DELTA TV app. Je kunt waar je op bent opnemen en kijken. Op tweede scherm (laptop, tablet en smartphone) en op je eerste scherm middels Chromecast.
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

@ Caroline

Dank je wel voor je uitgebreide antwoorden op mijn vragen.

Inmiddels een chromecast aangeschaft. Niet ideaal maar tot de tijd dat er iets beter komt oke.

Ik ben al vanaf het begin van de app positief, eindelijk ging Delta ook doen wat de rest al heeft.
            Inmiddels is de opstelling met een chromecast erbij compleet en kan het de vervanger worden van mijn HDD recorder.

Maar net liep ik weer zo hard tegen de "ik mag niet spoelen regel" op. Ik kan hier niks mee.
            Ik wil kunnen spoelen op alle zenders. Ik gebruik de app nu alleen voor NED1 2 3 etc.

Dit is ook wat ik aangaf: ik wil het zelfde kunnen als KPN of Vodafone. Hier kan ik gewoon lekker spoelen maar bij DELTA mag dit niet. Ik vind het een dooddoener en dat wordt de doodsteek van deze app.

Alsjeblieft haal dat eruit. Ik begrijp dat niet mag maar bij de concurrent kan het wel.
            Als het dadelijk bij de concurrent niet meer mag is het toch gedaan met deze apps. Iedereen koopt dan weer een HDD recorder terug.

Als ik een film opnieuw op SBS6 van 90 minuten dan moet ik met reclames en piet paulusma 3 uur opnemen. Dit is toch geen optie om dat allemaal te moeten gaan kijken.

Mvg,
            Vincent

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X