Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Oude tv app doet het niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Oude tv app doet het niet meer

Ik ben in het bezit van de Samsung Galaxy Tab 2. Hier doet de nieuwe app het niet op. Vanwege een reset wil ik de oude app installeren, want die deed het tot gisteren (voor de reset) feilloos. Ik kan deze niet meer vinden in de playstore.... HELP !!!

Hoi bert113,

Ik heb jouw vraag even in een eigen topic gezet. De oude app is inderdaad niet meer beschikbaar in de playstore. Welke versie van Android staat er op deze tablet?

Reageer

Android 4.2.2

Reageer

Dan kun je ook helaas niet de nieuwe app in gebruik nemen. Wat je in dit geval kunt proberen is om via de browser van je tablet gebruik te gaan maken van live tv kijken

Reageer

Bingo...!

Gracias....

Reageer

De nada ^^

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
              De nada ^^
              Beste Sheena, hier wil ik op reageren. Dit heb ik een eerder topic reeds aangemeld. Inderdaad kan je wel via het internet delta live tv benaderen . Het werkt, maar gedeeltelijk. Opgenomen programma's en terugkijken werkt niet in android 4.2.2. Er is een melding van gemaakt. Dus maar afwachten wat er uit komt.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X