Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer krijg ik mijn Humax decoder?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer krijg ik mijn Humax decoder?

    Hallo,

    Ik ben naar een jaar afwezigheid weer terug gegaan naar zeelandnet.
    Nu is dinsdag de monteur geweest om het modem te instaleren.
    Echt heb ik tot op heden nog niet mijn Humax gekregen van zeelandnet
    Wat inhoud dat ik nog steeds niet tv kan kijken via zeelandnet
    Wanneer wordt deze geleverd

  • #2
    ik denk toch echt dat je een Humax zelf moet aanschaffen.
    je kunt wel TV kijken als je de coax-kabel rechtstreeks op je TV aansluit.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
      ik denk toch echt dat je een Humax zelf moet aanschaffen.
      je kunt wel TV kijken als je de coax-kabel rechtstreeks op je TV aansluit.
      Nee die zou ik er bij krijgen van zeelandnet was een actie

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door bruine4
          Nee die zou ik er bij krijgen van zeelandnet was een actie
          dat neemt niet weg, dat je ook zonder Humax gewoon TV moet kunnen kijken.
          niet in HD, maar beeld moet je wel hebben.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            dat neemt niet weg, dat je ook zonder Humax gewoon TV moet kunnen kijken.
            niet in HD, maar beeld moet je wel hebben.
            Als er een kabelpakket actief is, dan is analoge ontvangst iig mogelijk. Wordt er gebruik gemaakt van een smartTV, dan kan er in de meeste gevallen ook gebruikt gemaakt worden van de optie digitaal kijken zonder smartcard. Zoek hiervoor zenders met de frequentie 402.00(0)MHz en netwerk-id (0)4000.

            Digitale zenders zijn dan in SD kwaliteit beschikbaar zonder smartcard.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Hoi bruine4,

              Ik heb geen berichtje meer ontvangen, heb je de humax inmiddels ontvangen?

              Reageer


              • #8
                27 dagen geleden heb ik voor de eerste keer contact gehad met zeelandnet over dit probleem, echter toen was het alleen maar van de vraag wanneer wordt die op gestuurd.
                Kreeg toen als antwoord gelijk na de eerste factuur wordt deze opgestuurd, dit was 26 mei de eerste factuur.
                14 dagen geleden heb ik contact gehad met Sheena over de humax en deze zij dat op 6 juni aan de leverancier bekent is gemaakt dat het pakket verstuurd kan worden naar ons.
                En dat dit meestaal 1 tot 2 weken kan duren.
                Maar begin deze week weer contact gehad met Sheena dat ik nog steeds niks binnen had, waarop op het advies was toch maar weer even contact met zeelandnet opnemen kijken wat er mis ging want zij ging weekje weg.
                Dat weer gedaan keuzemenu van 600 keer moeten kiezen en dan nog niet terecht komen met je probleem
                Deze meneer ging het even na kijken en zet u even in de wacht, wat bleek dat de leverancier leverde meestal binnen 1 a 3 weken dus hij zal deze week wel binnen komen.
                Maar nee er is niks binnen, nu ben ik bang dat ik weer bel dat de leverancier binnen 1 a 4 weken levert ik weet niet maar de leverancier zit van zeelandnet zit die ergen in Afrika of zo.
                Ik kan zo een humax gewoon halen in Zierikzee.
                Maar het probleem is dat ik eigenlijk nog steeds geen HD tv kan kijken vanaf 26 mei.
                Toen ik overstapte naar zeelandnet dit was begin mij zij de mevrouw ik zou u abonnement pas opzeggen bij kon als alles pas rond is bij zeelandnet.
                Gelukkig heb ik daar naar geluisterd en ik denk dat die mevrouw ervaring heeft met zeelandnet en nog niet opgezegd
                maar dat houd wel in dat ik wel voor twee betaal, maar daar hoor je ze niet over kost je toch even een maand extra 60 euro aub.
                Ik zou het heel erg fijn vinden dat er nu echt wat wordt gedaan en dat ik weer niet wordt opgescheept van ja de leverancier dit of de leverancier dat ik doe zaken met zeelandnet en wil ook nu dat het wordt opgelost en dan ik vandaag nog te horen krijg wanneer mijn humax echt binnen komt
                Is wel leuk om zo weer terug te komen bij zeelandnet, maar o wee dat je een een keer te laat ben met betalen

                Reageer


                • #9
                  Hoi bruine4,

                  Het is zuur dat je de decoder nog niet hebt ontvangen. Levering kan ongeveer drie weken in beslag nemen. Op 06-06 is er een verzoek gedaan aan de leverancier dat de decoder verstuurd moet gaan worden. Mijn verwachting is dat deze in de loop van de komende week bezorgd gaat worden.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                    Hoi bruine4,

                    Het is zuur dat je de decoder nog niet hebt ontvangen. Levering kan ongeveer drie weken in beslag nemen. Op 06-06 is er een verzoek gedaan aan de leverancier dat de decoder verstuurd moet gaan worden. Mijn verwachting is dat deze in de loop van de komende week bezorgd gaat worden.
                    Ja dat is nu het probleem daar heb ik niks aan zoals je kan lezen in mijn bericht roepen jullie dit al drie weken.
                    Mijn verwachting is dat deze in de loop van de komende week bezorgd gaat worden
                    Ik wil duidelijkheid en dit is elke keer het antwoord wat er wordt gegeven

                    Reageer


                    • #11
                      Het liefste zou ik aangeven dat de decoder op 28-06 om 10:34 wordt aangeboden, maar er zitten externe partijen tussen waar wij geen invloed op hebben. Daardoor kunnen wij ook geen exacte tijd aangeven. Maar ik kan zeker goed begrijpen dat het een teleurstelling is dat het zo lang moet duren voordat het cadeau bezorgd wordt.

                      Laat mij even weten of de decoder binnen is gekomen, ik zal dan kijken of wij nog iets kunnen betekenen betreffende de extra kosten.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Zal het zeker laten weten, ik kom er nu net achter dat ik nog een maand opzeg termijn heb ook bij de andere provider dus zit er nog een maand aan vast dat is helemaal balen

                        Reageer


                        • #13
                          Heeft meer als een maand geduurd maar hij is gisteren binnen gekomen

                          Reageer


                          • #14
                            Wat fijn dat de decoder aangekomen is, bruine4.
                            Heel veel kijkplezier gewenst!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door bruine4
                              Heeft meer als een maand geduurd maar hij is gisteren binnen gekomen
                              A prudent question is one-half of wisdom

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X