Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnames niet volledig opgenomen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnames niet volledig opgenomen

    Ik lees hier veel informstie over de App, maar ik zie niet zo snel of dit er al bij staat.

    Ik heb 3x James Bond opgenomen.

    -foto's zijn niet van de juiste film, zie screenshot

    Maar dit is nog niet zo erg.
    -alle 3 de films zijn al begonnen, dus niet vanaf het begin opgenomen
    -ik kan niet doorspoelen. Wanneer kan dit wel en wanneer kan dit niet? Een 'gemist programma' kon ik gisteren wel doorspoelen. Ik heb weinig zin om een opgenomen programma te kijken als blijkt dat het eind er niet op staat, daarom wil ik graag kunnen doospoelen om dit te kunnen controleren.

    Overigens kon ik een opname van een publieke zender wel doorspoelen.

    Hopelijk hebben jullie hier iets aan, want de app werkt duidelijk niet goed.

  • #2
    Hallo Edwinhendriks1971,

    Het onderwerp is onlangs ook in deze topic aan bod gekomen.
    En heeft de aandacht. Probleem wordt aan de ontwikkelaars voorgelegd.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Hallo Edwinhendriks1971,

      Het onderwerp is onlangs ook in deze topic aan bod gekomen.
      En heeft de aandacht. Probleem wordt aan de ontwikkelaars voorgelegd.
      Dank voor je antwoord. Die had ik ook gelezen, echter bij mij staat bij drie films het begin er niet op. Bij jouw link gaat het om het eind.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Edwinhendriks1971
        ...echter bij mij staat bij drie films het begin er niet op. Bij jouw link gaat het om het eind.
        Hoi Edwinhendriks1971,

        Uiteindelijk komt dit op hetzelfde neer. De opname wordt niet op de juiste tijd gestopt of gestart, waardoor of het begin of het einde mist.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Ik snap het, dank je.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Hallo Edwinhendriks1971,

            Het onderwerp is onlangs ook in deze topic aan bod gekomen.
            En heeft de aandacht. Probleem wordt aan de ontwikkelaars voorgelegd.
            Het probleem "niet tot einde opgenomen" is al 5 maanden onder de aandacht. Hierbij een herinnering, want het is bijzonder irritant als je het eind (de clou) niet kunt zien. Als tijdelijke oplossing de tijd verlengen lijkt mij niet zo moeilijk.
            Met vriendelijke groet.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Rob.uut.Goes
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Hallo Edwinhendriks1971,

              Het onderwerp is onlangs ook in deze topic aan bod gekomen.
              En heeft de aandacht. Probleem wordt aan de ontwikkelaars voorgelegd.
              Het probleem "niet tot einde opgenomen" is al 5 maanden onder de aandacht. Hierbij een herinnering, want het is bijzonder irritant als je het eind (de clou) niet kunt zien. Als tijdelijke oplossing de tijd verlengen lijkt mij niet zo moeilijk.
              Met vriendelijke groet.
              Je kan ook gewoon het programma erna ook opnemen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Vulpen
                Oorspronkelijk gepost door Rob.uut.Goes
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Hallo Edwinhendriks1971,

                Het onderwerp is onlangs ook in deze topic aan bod gekomen.
                En heeft de aandacht. Probleem wordt aan de ontwikkelaars voorgelegd.
                Het probleem "niet tot einde opgenomen" is al 5 maanden onder de aandacht. Hierbij een herinnering, want het is bijzonder irritant als je het eind (de clou) niet kunt zien. Als tijdelijke oplossing de tijd verlengen lijkt mij niet zo moeilijk.
                Met vriendelijke groet.
                Je kan ook gewoon het programma erna ook opnemen.
                ...... lastig is je meerdere afleveringen opneemt, en niet altijd door een zelfde programma wordt vervolgd.

                Reageer


                • #9
                  Opnames worden oa gebasseerd op EPG informatie. Ik bemerk zelf ook dat deze EPG info vaak niet klopt. Dit kan komen doordat een eerder programma is uitgelopen (bijv een live uitzending) en de betreffende zender de EPG informatie niet aanpast. EPG informatie wordt niet door ons toegevoegd en wij hebben ook niet de mogelijkheid om de EPG aan te passen.

                  Het kan erg hinderlijk zijn dat door die foute informatie pragramma's niet volledig worden opgenomen. Ik zal het nogmaals onder de aandacht brengen. Daarbij moet ik wel even melden dat ik niet zeker weet of dit de enige oorzaak is, maar het is wel de meest aannemelijke.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Kunnen jullie niet gewoon starten met epg-2minuten en stoppen met epg+15minuten? Bij mijn ruim 4 jaar oude Samsung SMT-C7140 staat dit standaard zo ingesteld en dat werkt prima!

                    Reageer


                    • #11
                      Ik zou daar ook een voorstander van zijn, rup! Ik zal eens een balletje opgooien.

                      Reageer


                      • #12
                        en nu zijn we 6 maanden verder en is het opgelost neee hoor!!!!!! ik heb het gewoon bij al de kanalen als ik een volledige serie wil op nemen dan neemt hij gewoon de eerste aflevering op and thats it maar dan wel 3 a 4 keer achter elkaar, dan ook nog maar te zwijgen dat die niet vanaf het begin opneemt en zoals hier boven vermeld het einde staat er ook niet op!!! ik heb het helemaal gehad

                        Reageer


                        • #13
                          Krikke29,

                          In twee topics exact hetzelfde posten ( ondanks dat ik best begrijp dat dit een hinderlijk probleem is)heeft weinig meerwaarde, de moderators lezen alle topics sowieso.

                          En nog een tip mbt netiquette: een uitroepteken is om iets te benadrukken, meerdere uitroeptekens staan voor zo hard mogelijk schreeuwen

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Marco
                            Krikke29,

                            In twee topics exact hetzelfde posten ( ondanks dat ik best begrijp dat dit een hinderlijk probleem is)heeft weinig meerwaarde, de moderators lezen alle topics sowieso.

                            En nog een tip mbt netiquette: een uitroepteken is om iets te benadrukken, meerdere uitroeptekens staan voor zo hard mogelijk schreeuwen
                            Helaas heeft Krikke29 wel gelijk. Het komt helaas vaker voor voordat zeelandnet een juiste oplossing weet door te voeren. En nu zal het ongetwijfeld niet altijd even makkelijk zijn om snel een oplossing te vinden, maak misschien is het een idee om ergens de voortgang te kunnen zien van problemen die door meerdere gebruikers wordt ervaren. Of heb ik iets gemist en is een dergelijke voortgang wel ergens te volgen.
                            Suc6, en dank voor de aandacht.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Rob.uut.Goes
                              Oorspronkelijk gepost door Marco
                              Krikke29,

                              In twee topics exact hetzelfde posten ( ondanks dat ik best begrijp dat dit een hinderlijk probleem is)heeft weinig meerwaarde, de moderators lezen alle topics sowieso.

                              En nog een tip mbt netiquette: een uitroepteken is om iets te benadrukken, meerdere uitroeptekens staan voor zo hard mogelijk schreeuwen
                              Helaas heeft Krikke29 wel gelijk. Het komt helaas vaker voor voordat zeelandnet een juiste oplossing weet door te voeren. En nu zal het ongetwijfeld niet altijd even makkelijk zijn om snel een oplossing te vinden, maak misschien is het een idee om ergens de voortgang te kunnen zien van problemen die door meerdere gebruikers wordt ervaren. Of heb ik iets gemist en is een dergelijke voortgang wel ergens te volgen.
                              Suc6, en dank voor de aandacht.
                              Eens, er is een "changelog" post, maar die wordt niet bijgehouden. Jammer hoor!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X