Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

delta tv app (oude versie)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• delta tv app (oude versie)

Is delta gestopt met de oude app te ondersteunen? Tot gisteren werkte hij nog op mijn tablet met android versie 1.2
    Ik kan er nergens iets over vinden. Mogelijk kan hier op het forum uitsluitsel over worden gegeven.

Hoi roosje,

De oude app wordt sinds het uitbrengen van de nieuwe DELTA app niet meer ondersteund.
    Als je echter een browser op je tablet hebt die HTML5 ondersteund, dan kan je via de website, http://tv.delta.nl ook live TV kijken.

Het is wel noodzakelijk dat je dan eerst een DELTA account aanmaakt en deze koppelt aan je ZeelandNet abonnement.
    A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Hoi roosje,

De oude app wordt sinds het uitbrengen van de nieuwe DELTA app niet meer ondersteund.
      Als je echter een browser op je tablet hebt die HTML5 ondersteund, dan kan je via de website, http://tv.delta.nl ook live TV kijken.

Het is wel noodzakelijk dat je dan eerst een DELTA account aanmaakt en deze koppelt aan je ZeelandNet abonnement.
      Dank voor de reactie. "tv.delta.nl" heb ik op de tablet ook staan. Ik moet er wel bij zeggen dat onder android 1.2 niet alles werkt, opnemen en terugkijken werkt niet. Maar kijken gaat prima.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door roosje
        ...Ik moet er wel bij zeggen dat onder android 1.2 niet alles werkt, opnemen en terugkijken werkt niet. Maar kijken gaat prima.
        De functies opnemen en terugkijken zijn afhankelijk van het abonnement die je afneemt. Dit staat verder los van de gebruikte Android versie. Vanaf Alles-in-1 Premium of TV+Internet Premium zijn deze diensten gratis te gebruiken.

Wil je het trouwens nogmaals proberen of het werkt

Reageer

[quote=MatthijsL]
          ...Ik moet er wel bij zeggen dat onder android 1.2 niet alles werkt, opnemen en terugkijken werkt niet. Maar kijken gaat prima.
          De functies opnemen en terugkijken zijn afhankelijk van het abonnement die je afneemt. Dit staat verder los van de gebruikte Android versie. Vanaf Alles-in-1 Premium of TV+Internet Premium zijn deze diensten gratis te gebruiken.

Wil je het trouwens nogmaals proberen of het werkt [/quote

Ik heb het zojuist nog maar eens geprobeerd, maar het werkt niet. Op de PC met windows 10 gaat dit prima.
          Een opgenomen programma op de pc staat wel in het overzicht op de tablet , maar speelt niet af. Ook zoals eerder aangegeven terugkijken werkt niet

Reageer

Dat is raar, want als Live TV kijken werkt, dan zou opnemen en terugkijken ook moeten werken. Krijg je een foutmelding? Of blijft het scherm gewoon zwart?

Reageer

Dat is raar, want als Live TV kijken werkt, dan zou opnemen en terugkijken ook moeten werken. Krijg je een foutmelding? Of blijft het scherm gewoon zwart?
              Beeld blijft zwart. Als ik lang genoeg wacht komt de melding timeout server

Reageer

Er is melding van gemaakt. We gaan het onderzoeken. Al kan dat misschien lastig worden aangezien er gebruik gemaakt wordt van zo'n oude Android versie.

ps, Ik vermoed dat je dan gebruik maakt van versie 2.1 ipv 1.2

Reageer

Er is melding van gemaakt. We gaan het onderzoeken. Al kan dat misschien lastig worden aangezien er gebruik degemaakt wordt van zo'n oude Android versie.

ps, Ik vermoed dat je dan gebruik maakt van versie 2.1 ipv 1.2
                  De android versie is 4.2.2. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mocht je meer info willen hoor ik het graag.

Reageer

Ik heb je dubbele reactie even verwijderd en je reactie tussen mijn quotes uitgehaald zodat deze leesbaar is

Het veranderd idd wel een boel nu je aangeeft Android 4.2.2 te gebruiken. Dat is toch een wat nieuwere versie

Heb de melding aangepast.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X