Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta tv app werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta tv app werkt niet

    Bij inloggen krijg ik de melding dat de account nirt gekoppeld is. Als ik dit doe, geeft hij dat het gebeurt is en vervolgens begint de hele ellende opnieuw. Met als gdvolg dat ik geen tv kan kijken......

  • #2
    Even tot morgen wachten, Ronas.
    Dan komt er vast wel weer een Moderator langs die dit oppakt.
    Hij/zij kan dan in het systeem kijken waar het misgaat en het repareren.

    Reageer


    • #3
      idem!

      Reageer


      • #4
        gezien alle ellende met deze app. zal ik er nooit aan beginnen

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ronas
          Bij inloggen krijg ik de melding dat de account nirt gekoppeld is. Als ik dit doe, geeft hij dat het gebeurt is en vervolgens begint de hele ellende opnieuw. Met als gdvolg dat ik geen tv kan kijken......
          Hoi Ronas,

          Welkom op het forum.

          Kun je mij even je delta-account naam sturen in een privebericht? Dan kijk ik het even voor je na.

          Reageer


          • #6
            Moderators helpen je ook famdeneve?

            Oorspronkelijk gepost door famdeneve
            idem!

            Reageer


            • #7
              wij hebben precies hetzelfde probleem!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Moderators helpen je ook famdeneve?
                Ik neem aan dat zij ook in staat zijn om een PB te sturen. Het is niet nodig om ons aanwijzigen te geven

                famdeneve
                Oorspronkelijk gepost door anoniem
                wij hebben precies hetzelfde probleem!
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Beste Matthijs, nou breekt mijn klomp.
                  Mij is uitdrukkelijk verzocht niet naar pb te verwijzen!.
                  Nee, juist naar de Moderators als onderdeel van de Klantenservice te verwijzen.
                  Die pakken het dan wel op.

                  Dat gebeurde hier ook, maar ........deels.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Beste Matthijs, nou breekt mijn klomp.
                    Mij is uitdrukkelijk verzocht niet naar pb te verwijzen!.
                    Nee, juist naar de Moderators als onderdeel van de Klantenservice te verwijzen.
                    Die pakken het dan wel op.

                    Dat gebeurde hier ook, maar ........deels.

                    Ik begrijp je goede bedoeling, maar het komt op mij een beetje over alsof je ons instructies aan het geven bent. Verwijzen naar is iets anders dan ons aangeven dat wij een melding moeten oppakken.

                    Je dubbele reactie heb ik even verwijderd.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo Ronas,

                      Is het probleem met het koppelen van de accounts inmiddels opgelost?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X