Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Accountgegevens

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Accountgegevens

    Hallo,
    Wanneer ik in wil loggen bij de deltatv-app krijg ik de melding dat er voor mijn account (nog) geen zeelandnet gegevens zijn.Wanneer ik op mijn accountgegevens kijk staan er bij mijn zeelandnet wel gewoon mijn gegevens.
    Probeer ik dan via mijn delta in te loggen op deltatv dan loopt m'n iPad vast en kan ik niets meer.

    De laatste 3 of 4 weken verschillende keren gebeld met de klantenservice maar alle aangedragen oplossingen ten spijt kan ik nog steeds geen gebruik maken van de app...

    Wie kan mij helpen?

    Mark

  • #2

    Reageer


    • #3
      ik heb het zelfde maar dan op pc

      Reageer


      • #4
        Hallo krikke29.

        Heb je dit stappenplan Inloggen en Koppelen Delta TV App al eens doorgenomen?

        In dit sticky staan dingen die evt. fout kunnen gaan en mogelijke oplossingen.

        Lukt het niet?
        Dan is het wachten tot er een Moderator langskomt die dit voor je oppakt en verder uitzoekt. Maar het is nu natuurlijk weekend.

        Reageer


        • #5
          nee werkt niet hij zegt dat ik mijn zeelandnet gegevens moet koppelen en dat heb ik gedaan dan staat er ga terug naar vorige pagina en dan zie ik nog steeds slotjes staan

          log ik terug in met mijn delta account geeft hij gelijk weer aan dat mijn zeelandnet gegevens niet gekoppeld zijn en dat is namelijk wel zo

          Reageer


          • #6
            Bij mij precies hetzelfde Krikke29. Alle gegevens zijn gekoppeld en te zien op je delta account maar bij het inloggen geeft hij weer de melding dat het niet gekoppeld is. Moderator kwam er ook eerst niet uit.Ik werd 4 dagen later door iemand gebeld maar toen bleek het ook nog niet te kunnen.. Ze gingen me vrijdag of zaterdag terugbellen maar helaas..... Ik zal er maandag weer zelf achteraan moeten maar je wordt er wel een beetje moe van. Gelukkig is het mooi weer..??

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door mark74
              Bij mij precies hetzelfde Krikke29. Alle gegevens zijn gekoppeld en te zien op je delta account maar bij het inloggen geeft hij weer de melding dat het niet gekoppeld is. Moderator kwam er ook eerst niet uit.Ik werd 4 dagen later door iemand gebeld maar toen bleek het ook nog niet te kunnen.. Ze gingen me vrijdag of zaterdag terugbellen maar helaas..... Ik zal er maandag weer zelf achteraan moeten maar je wordt er wel een beetje moe van. Gelukkig is het mooi weer..??
              het is altijd wat hier met zeelandnet, maar ja gelukkig is het goed weer buiten dan maar gewoon de tv buite zetten

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door krikke29
                het is altijd wat hier met zeelandnet, maar ja gelukkig is het goed weer buiten dan maar gewoon de tv buite zetten
                Hoi krikke29,

                Ik weet niet of je al je gegevens naar Sheena hebt gestuurd, maar ik ben zo vrij geweest om aan de hand van je IP adres even je abonnement erbij te zoeken en heb de gegevens opnieuw gekoppeld. Kun je eens kijken of het nu wel lukt?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door mark74
                  Bij mij precies hetzelfde Krikke29. Alle gegevens zijn gekoppeld en te zien op je delta account maar bij het inloggen geeft hij weer de melding dat het niet gekoppeld is. Moderator kwam er ook eerst niet uit.Ik werd 4 dagen later door iemand gebeld maar toen bleek het ook nog niet te kunnen.. Ze gingen me vrijdag of zaterdag terugbellen maar helaas..... Ik zal er maandag weer zelf achteraan moeten maar je wordt er wel een beetje moe van. Gelukkig is het mooi weer..??
                  Hoi Mark,

                  Ik kan Sheena momenteel even niet bereiken, dus kan je mij misschien ook even je gegevens in een privebericht sturen?

                  Reageer


                  • #10
                    Hoi krikke29 en mark74,

                    Kunnen jullie aangeven of het probleem inmiddels is verholpen?
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Hoi Matthijs,
                      Het probleem is nog steeds niet verholpen.. Ben nog 1x gebeld maar toen kwamen we er niet uit. Dat is inmiddels zeker 2 weken geleden...

                      Mvg, Mark

                      Reageer


                      • #12
                        Het is alweer een tijd geleden, maar ik zag dat er na de laatste melding geen contact meer is geweest betreffende DELTA Interactieve TV. Ik markeer dit topic daarom als beantwoord.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X