Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

App doet t niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • App doet t niet

    Sinds gister kan ik in de App precies 3 seconden m'n programma kijken en dan knalt ie m eruit. Onbekende fout opgetreden, kan video niet afspelen. Bloedirritant!!!

  • #2
    Hallo kostic,

    Welkom op het forum

    Ik heb inderdaad vernomen dat deze foutmelding de kop op is gestoken. Kun je misschien aangeven op welke apparaten deze foutmelding voorkomt(Apple of Android, indien op de pc, via welke browser)?

    Reageer


    • #3
      Het doet er niet toe welke apparatuur , het is de app die niet goed werkt

      Reageer


      • #4
        Hallo bluppy,

        Als ik het goed zie heb je een iPhone, klopt dat?

        Reageer


        • #5
          Op de Imac. Ipad en Iphone, het werkt niet, van de week is er onderhoud aan het netwerk gebeurt voor beter werking, merk er niet veel van, wel irritant

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door marcokr
            Op de Imac. Ipad en Iphone, het werkt niet, van de week is er onderhoud aan het netwerk gebeurt voor beter werking, merk er niet veel van, wel irritant
            Ondervind jij dezelfde foutmelding ?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Hallo bluppy,

              Als ik het goed zie heb je een iPhone, klopt dat?
              ja dat klopt ook op mijn andere apparatuur werkt het niet

              Reageer


              • #8
                Dankjewel voor het nakijken. Ik heb sowieso al een melding gemaakt naar de verantwoordelijke afdeling(en), zodra ik meer weet, kom ik hierop terug of zal even een nieuw topic aanmaken dat het is opgelost

                Reageer


                • #9
                  Sheena, deed zich niet alleen voor op de Ipad . Ook op de Desktop hoor!
                  OS Win7 met IE11.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Sheena, deed zich niet alleen voor op de Ipad . Ook op de Desktop hoor!
                    OS Win7 met IE11.
                    Daar kwam toch een andere foutmelding :? Hoe dan ook, het wordt onderzocht

                    Reageer


                    • #11
                      Nee, gisteren deed zich beide voor.
                      Eerst die foutmelding en toen je dacht dat het weer ok was, werkte het maar 15 sec.
                      Onder zowel IE als Google Chrome.

                      Het heeft jullie aandacht, begrijp ik.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door kostic
                        Sinds gister kan ik in de App precies 3 seconden m'n programma kijken en dan knalt ie m eruit. Onbekende fout opgetreden, kan video niet afspelen. Bloedirritant!!!
                        Via iPhone 6, safari en iPad.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                          Nee, gisteren deed zich beide voor.
                          Eerst die foutmelding en toen je dacht dat het weer ok was, werkte het maar 15 sec.
                          Onder zowel IE als Google Chrome.

                          Het heeft jullie aandacht, begrijp ik.
                          Oh dan begreep ik dat verkeerd :$ Ik heb melding gemaakt bij de verantwoordelijke personen/afdelingen, als ik een update heb, horen jullie het zeker !

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door kostic
                            Sinds gister kan ik in de App precies 3 seconden m'n programma kijken en dan knalt ie m eruit. Onbekende fout opgetreden, kan video niet afspelen. Bloedirritant!!!
                            Heb sinds 27 april hetzelfde probleem op de iPad. om de 10 tot 20 seconde krijg je de foutmelding en stopt de weergave. Baal, sinds de introductie van deze app, al van het gebruik !! Iedere dag opnieuw aanmelden met gebruikersnaam en wachtwoord om TV te kunnen bekijken op iPhone of iPad. Nu dit probleem erbij zorgt voor voldoende irritatie.............

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Videostudio47
                              Oorspronkelijk gepost door kostic
                              Sinds gister kan ik in de App precies 3 seconden m'n programma kijken en dan knalt ie m eruit. Onbekende fout opgetreden, kan video niet afspelen. Bloedirritant!!!
                              Heb sinds 27 april hetzelfde probleem op de iPad. om de 10 tot 20 seconde krijg je de foutmelding en stopt de weergave. Baal, sinds de introductie van deze app, al van het gebruik !! Iedere dag opnieuw aanmelden met gebruikersnaam en wachtwoord om TV te kunnen bekijken op iPhone of iPad. Nu dit probleem erbij zorgt voor voldoende irritatie.............
                              Ik kan nu wel kijken. Inloggen hoeft bij mij niet elke keer. Toch jammer dat het dus niet echt geweldig werkt. Ben benieuwd of ik morgen dan wel normaal kan kijken...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X