Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

delta TV app werkt niet meer.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • delta TV app werkt niet meer.


  • #2
    Ik heb precies hetzelfde probleem al 3 keer in de App verwijderd maar steeds die onverwachte fout graag advies

    Reageer


    • #3
      Hallo jvz en eskil2010,

      Welkom op het forum

      Deze foutmelding is inderdaad sinds gisteren de kop op gestoken Kunnen jullie beiden aangeven op welke apparaten jullie deze melding zijn tegen gekomen? Dan kan ik dit weer doorgeven aan de juiste afdeling.

      Reageer


      • #4
        Idem voor ipad, ipad 4, ios9 in dit geval maar ik begrijp dat het alle ipads betreft.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door arupam
          Idem voor ipad, ipad 4, ios9 in dit geval maar ik begrijp dat het alle ipads betreft.
          Daar lijkt het wel op. Ik ga dit sowieso doorgeven aan de betreffende persoon, zodra ik meer weet, laat ik het weten!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Sheena
            Oorspronkelijk gepost door arupam
            Idem voor ipad, ipad 4, ios9 in dit geval maar ik begrijp dat het alle ipads betreft.
            Daar lijkt het wel op. Ik ga dit sowieso doorgeven aan de betreffende persoon, zodra ik meer weet, laat ik het weten!
            Alvast bedankt, ik moet er wel bij zeggen dat die 15 seconden ongeveer die ik steeds kan kijken wel perfect zijn, beeldkwaliteit prima, geluid syncroon, geen haperingen, zoals het hoort. Enkel steeds in de aanslag zitten om de foutmelding weg te tikken en daarna de zender weer aantikken is ietwat uhm onhandig

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Hallo jvz en eskil2010,

              Welkom op het forum

              Deze foutmelding is inderdaad sinds gisteren de kop op gestoken Kunnen jullie beiden aangeven op welke apparaten jullie deze melding zijn tegen gekomen? Dan kan ik dit weer doorgeven aan de juiste afdeling.
              Wij hebben een ipad

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Sheena
                Hallo jvz en eskil2010,

                Welkom op het forum

                Deze foutmelding is inderdaad sinds gisteren de kop op gestoken Kunnen jullie beiden aangeven op welke apparaten jullie deze melding zijn tegen gekomen? Dan kan ik dit weer doorgeven aan de juiste afdeling.


                Ik heb een IPad air en iPhone 5s. Op beide hetzelfde probleem.

                Reageer


                • #9
                  Wij hebben 2 iPads 2 en op beide het zelfde euvel.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door arupam
                    ... ik moet er wel bij zeggen dat die 15 seconden ongeveer die ik steeds kan kijken wel perfect zijn...
                    LOL!

                    Er is iig melding gemaakt bij de verantwoordelijke afdeling/personen zodat je straks ook weer langer dan 15 seconden kan kijken.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Hallo allemaal!

                      Spelen de problemen nog steeds of zijn ze inmiddels verholpen?

                      Reageer


                      • #12
                        Sinds gisteren kan ik weer kijken.Bedankt

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X