Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

cannot load m3 u8... wat is dit nu weer??

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • cannot load m3 u8... wat is dit nu weer??

    Hoe los ik dit op, want als ik nu iets wil kijken op mijn laptop krijg ik die melding en kan niks kijken.

    Browser is Chrome

  • #2
    Je bent niet alleen.
    De fout is hier ook al gemeld.

    Het is Koningsdag.
    Hopelijk kan de fout vandaag toch hersteld worden.

    Reageer


    • #3
      Hier geen probleem. Heb je al geprobeerd de cache van je browser te legen?

      Reageer


      • #4
        Hoi Newberlin,

        Misschien heb je iets aan de tip van ludovicus in dit topic

        Reageer


        • #5
          Sheena, waarom de instellingen aan gaan passen?
          Zoals deze fout gisteren plotseling opdook, was deze enkele uren later ook weer verdwenen.
          Het zit dus m.i. niet aan de kant van de klant.
          Het kwam ook voor in IE en ook bij niet Win10 gebruikers.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Sheena, waarom de instellingen aan gaan passen?
            Zoals deze fout gisteren plotseling opdook, was deze enkele uren later ook weer verdwenen.
            Het zit dus m.i. niet aan de kant van de klant.
            Het kwam ook voor in IE en ook bij niet Win10 gebruikers.
            Ik geef alleen een tip :8

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Sheena
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              Sheena, waarom de instellingen aan gaan passen?
              Zoals deze fout gisteren plotseling opdook, was deze enkele uren later ook weer verdwenen.
              Het zit dus m.i. niet aan de kant van de klant.
              Het kwam ook voor in IE en ook bij niet Win10 gebruikers.
              Ik geef alleen een tip :8

              Reageer


              • #8
                Dat begrijp ik ook volkomen. Ik wil je in ieder geval meegeven dat ik de problemen sowieso heb aangekaart bij de verantwoordelijke afdelingen, zodat de problemen die op dit moment spelen(foutmeldingen, haperende livestream etc) sneller worden opgelost. Zodra ik een terugkoppeling heb, zal ik deze sowieso met jullie delen, zodat jullie allemaal weten waar we aan toe zijn.

                Reageer


                • #9
                  Sneller? de problemen zijn een maand geleden ook al aangekaart! Als het jullie niet lukt, zet dan de oude live stream terug totdat het jullie wel lukt! Mijn begrip is inmiddels op!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door bvdw
                    Sneller? de problemen zijn een maand geleden ook al aangekaart! Als het jullie niet lukt, zet dan de oude live stream terug totdat het jullie wel lukt! Mijn begrip is inmiddels op!
                    Dan zullen dit problemen zijn die minder eenvoudig zijn opgelost dan wij denken, anders waren ze al opgelost geweest denk ik :? Er wordt hoe dan ook met man en macht aan gewerkt, zodra ik meer weet, horen jullie meer.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Sheena
                      Oorspronkelijk gepost door bvdw
                      Sneller? de problemen zijn een maand geleden ook al aangekaart! Als het jullie niet lukt, zet dan de oude live stream terug totdat het jullie wel lukt! Mijn begrip is inmiddels op!
                      Dan zullen dit problemen zijn die minder eenvoudig zijn opgelost dan wij denken, anders waren ze al opgelost geweest denk ik :? Er wordt hoe dan ook met man en macht aan gewerkt, zodra ik meer weet, horen jullie meer.
                      Mss een dom idee van mijn kant, maar bij andere aanbieders werkt het wel zie ik bij familie en vrienden. Mss dat jullie iemand kunnen inhuren van de conculega's voor een dagje om die het probleem te laten bekijken en oplossen. Scheelt een berg frustraties voor de klant en uiteindelijk ook voor jullie.

                      Reageer


                      • #12
                        Bedankt voor de reacties! Het probleem lijkt vanzelf opgelost, vooralsnog....

                        Dus mocht het zich weer voordoen dan heb ik zeker wel wat aan jullie reacties.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X