Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Tv app werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Tv app werkt niet

    Sinds de introductie van de nieuwe Delta tv app leek de dienst weer fatsoenlijk te werken. Nu hapert sinds een paar dagen de app en slaat na een paar minuten helemaal vast, met de mededeling dat mijn Internet connectie niet deugt. Andere streaming diensten draaien prima. Na het Debakel met lollipop dacht ik in mijn jeugdige onschuld dat de problemen nu wel zouden zijn opgelost. Is dit gewoon weer een hickup of moet de klant er maar aan wennen dat Zeelandnet/Delta het gewoon niet spits krijgt. Sorry voor mijn sarcasme, maar ik wordt er super moe van. De maandelijkse afrekening komt ook op tijd en dat programma schijnt wel prima te werken.

  • #2
    Hallo rtvanvliet,

    Welkom op het forum

    De problemen met het streamen zijn gemeld bij de juiste afdeling en er wordt hard gezocht naar een oplossing. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier genoegen moet nemen, dus het is voor nu helaas afwachten wanneer de problemen verholpen gaan worden. Mocht je meer willen weten over de lopende issues met de tv app, kun je in dit topic misschien meer informatie vinden. Hier wordt sowieso ook een update namens ons geplaatst zodra er problemen zijn opgelost.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Sheena
      Hallo rtvanvliet,

      Welkom op het forum

      De problemen met het streamen zijn gemeld bij de juiste afdeling en er wordt hard gezocht naar een oplossing. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je hier genoegen moet nemen, dus het is voor nu helaas afwachten wanneer de problemen verholpen gaan worden. Mocht je meer willen weten over de lopende issues met de tv app, kun je in dit topic misschien meer informatie vinden. Hier wordt sowieso ook een update namens ons geplaatst zodra er problemen zijn opgelost.
      Hoi Sheena, het probleem doet zich voor bij mijn Android 5.2.2 lollipop en IOS9 op mijn thuis adres, maar ook bij familie in Vlissingen op IOS9 (ander apparaat) Het lijkt dus niet te liggen in de apparatuur of de stream......
      Gr Ruud

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door rtvanvliet
        Hoi Sheena, het probleem doet zich voor bij mijn Android 5.2.2 lollipop en IOS9 op mijn thuis adres, maar ook bij familie in Vlissingen op IOS9 (ander apparaat) Het lijkt dus niet te liggen in de apparatuur of de stream......
        Gr Ruud
        Okee,bedankt voor de terugkoppeling . Ik heb het in ieder geval gemeld bij de juiste afdeling, zodra ik meer weet hoor je meer

        Reageer


        • #5
          Thx

          Reageer


          • #6
            Problemen zijn inmiddels verholpen, topic gesloten.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X