Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv kijken op laptop

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • tv kijken op laptop

    hoe komt het dat , sinds delta het nu heeft de beelden schokkerig overkomen en vroeger dat niet zo was op de laptop ? Dat is heel erg storend. Wat kan je daar aan doen.

  • #2
    Hoi Wflorijn, ik ben het helemaal met je eens :-( Het is gewoon balen, na de lancering werkte het wel goed. Ik heb het geprobeerd via Edge en Chrome, maar beiden dezelfde irritante haperingen of net als nu helemaal vastlopen.
    Voor mij voorlopig gewoon weer de reeds bestaande uitzendingen gemist apps/sites gebruiken.

    Reageer


    • #3
      Polleke1234 Dan heb je mazzel ...
      Hier heeft het jaren geduurd in de ZeesterTot alles vervangen moest worden..
      De aanhouder heeft hier gewonnen. , mijn pc maatje.
      Ik zal geen naam noemen...maar jij kent em ook wel..

      Reageer


      • #4
        Heb daarom mn internet verhoogd, en dat is zaterdag gebeurd, verschil?? nee niet dus,vandaag helemaal bar en boos en dat is heel jammer, nog steeds al die stekkers er uit,hoop dat het kinderziektes zijn.valt me op dat de meeste uitval tussen 3 tot 11uur savonds is.

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            net geprobeerd, rechtstreeks op het modem met een goede korte utp-kabel en alle WiFi uitgeschakeld.
            Supersnel internet maar waardeloze TV op al m'n browsers.
            Overigens haal ik ook ruim 150 Mb met WiFi.

            Reageer


            • #7
              Je wordt ook gestoord van dat volkomen willekeurige inloggen wel of niet.

              Reageer


              • #8
                Krijg nu constant het bericht,Cannot load M3U8 crossdomein access dinied,lekker dan!
                iedereen een fijne dag.

                Reageer


                • #9
                  Foutmeldingen heb ik vanaf het begin nog niet gehad. Wat betreft de haperingen: vraag mij niet waar het aan kan liggen of heeft gelegen, maar mijn Delta TV (onder Windows Edge) werkt weer naar behoren. Het verder"spoelen" hapert nog een beetje bij het terugkijken, maar als je dat met een dubbelklik doet op een volgende positie dan wil hij het wel pakken. De storingen en haperingen zijn in ieder geval voorbij en daar ben ik heel blij om, want ik ben een dagelijkse gebruiker van Delta TV.

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo EstherK,

                    Goed om te lezen dat je weinig problemen ondervindt en bedankt voor de feedback ! Er heeft vorige week een wijziging plaatsgevonden waarmee de haperingen tijdens het streamen zijn verholpen

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X