Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bij Live TV kijken buffert laptop steeds

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bij Live TV kijken buffert laptop steeds

    alla weer een ,hoeveel nog?/??mn t.v. kapot dus even sparen,kijk op mn laptop.... bufffer bufffer,oeps ineens internet verdwenen.weer alle stekkers eruit dan maar.bufffer bufffer,jaaaaaaaaaa ik kan weer kijken voor een uurtje ,oke met weer heel veel bufffers en een paar keer stekkers eruit,zeelandnet doe er wat aan !!!!! o ja heb een nieuwe modum en contact met zeelandnet,per foon niet geholpen al hebben ze hun best gedaan.:@

  • #2
    Hoi adstrid51,

    Ik stuur je even een persoonlijk bericht.

    EDIT:
    astrid51 is op de hoogte gebracht van een oplossing van haar probleem. Ivm privacy komt dat antwoord niet hier te staan.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Ik heb dit probleem reeds diverse keren aangekaard, nooit een fatsoenlijk antwoord gekregen. Mijn irritatiegrens is inmiddels bijna bereikt. Kan ik die oplossing ook krijgen of moet ik nu doen om ook een oplossing te krijgen?

      Reageer


      • #4
        Hallo tkos,

        Vervelend dat jij ook dit probleem hebt.

        Ieder abo of aanslutiing is anders. De algemene problemen met het Live TV kijken zijn bij ons bekend en hebben onze aandacht. Ik kan je alleen niet zeggen wanneer er een update beschikbaar is.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Caroline
          Hallo tkos,

          Vervelend dat jij ook dit probleem hebt.

          Ieder abo of aanslutiing is anders. De algemene problemen met het Live TV kijken zijn bij ons bekend en hebben onze aandacht. Ik kan je alleen niet zeggen wanneer er een update beschikbaar is.
          Jammer dat er geen update-datum beschikbaar is, maar kunt u wel aangeven wat de 'algemene problemen' dan behelzen? Een duidelijke en toegankelijke opsomming kweekt denk ik wel begrip voor de kijkers/gebruikers. BVD.

          Reageer


          • #6
            @vminaar

            In dit topic kun je reacties, ervaringen, problemen en dergelijke kwijt. Zodra we een update van iets hebben komt dat hier te staan.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer


            • #7
              Het buffert niet alleen op de laptop maar ook op de PC met bekabeling, niet leuk als je net op het eind van de motorace zit en alles staat stil, als men dit probleem ook heeft toch maar even op het forum zetten, als je niks zegt gebeurt er ook weinig.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Caroline
                @vminaar

                In dit topic kun je reacties, ervaringen, problemen en dergelijke kwijt. Zodra we een update van iets hebben komt dat hier te staan.
                Bedankt! Maar ik bedoel meer een lijst van punten, die bijvoorbeeld op de reguliere Delta-site komt te staan. Alleen de 'freaks' onder ons zullen (verwacht ik) het forum weten te vinden, en zin/tijd hebben dat topic door te spitten. Zou zelfs nog weleens telefoontjes kunnen schelen voor de Helpdesk ;-)

                Reageer


                • #9
                  niks nieuws , op de pc zijn de onderbrekingen gewoon , live tv stopt gewoon op de meeste zenders voor enige tijd en start weer op , was voor die tijd ook al nu extreem , net zoals het inloggen om de zenders te bekijken is ook al extreem , tja het is en blijft techniek :?

                  Reageer


                  • #10
                    Problemen worden reeds vele malen aangegeven.
                    Tijdens TV kijken op labtop en tablet wordt vele malen onderbroken door bufferen als het al niet helemaal stopt.
                    Voor de nieuwe app er was deed in elk geval de labtop het prima. Tablet werkte goed totdat Android 5 op mijn tablet verscheen. Na ruim een jaar wachten, hehe, eindelijk een nieuwe app die werkte, dacht ik. Maar helaas, ook hier bufferen geblazen, dus ..... nog steeds niet( slecht ) TV kijken.
                    Eigenlijk dus een geval van, We hebben het goed, we kregen het beter, maar hadden we het maar weer goed.
                    Ter info modum is EPC3212, welke vervangen gaat worden, dit jaar???

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X