Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Oude Delta TV-app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oude Delta TV-app

    Ik ben in het bezit van een Tablet met de versie Android 4.2.2 en heb hierop met veel plezier TV kunnen kijken. Omdat ik nu de fabrieksinstellingen heb teruggezet ben ik helaas die app kwijt en kan dus geen TV meer kijken op mijn tablet omdat de Androidversie niet werkt met jullie nieuwe App. Ik zou graag de oude app weer willen installeren maar die kan ik nergens meer vinden. Wie kan mij helpen?

  • #2
    Je kan via je browser kijken.

    De oude app draait mogelijk nog ( tijdelijk?), maar vermoedelijk niet meer in de Store te downloaden..

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Je kan via je browser kijken.

      De oude app draait mogelijk nog ( tijdelijk?), maar vermoedelijk niet meer in de Store te downloaden..
      Klopt, maar in mijn browser is ook niets te vinden.

      Reageer


      • #4
        Vind nog deze versie .
        [img]4c51575b-4dc1-4d4e-a10f-26c8bc2b097b.jpg[/img]

        en

        [img]470ea79f-0e0d-4c52-81d9-8c175cc1d65f.jpg[/img]

        Reageer


        • #5
          Je kan hier: https://apkpure.com/delta-tv/nl.delta.android.tv de oude v2.1.0 App downloaden, het APK bestand kan je openen op je tablet en installeren (je moet hiervoor wel ff een vinkje aanzetten dat je dit toestaat).

          Het is echter wel de vraag hoelang deze 'oude' app nog werkt...

          Reageer


          • #6
            Ik gebruikte ook nog de oude app. Vanwege oude android versie. Via browser kun je inderdaad wel de nieuwe gebruiken. Dan moet je via zeelandnet live tv kijken gaan. Want de app zie je inderdaad niet in de playstore staan omdat je android versie er niet geschikt voor is. Dus wordt hij ook niet weergegeven.
            Bij mij staat de oude app er nog op, maar gisteren deed hij het niet meer, dus ik vermoed dat het nu over is.

            Reageer


            • #7
              'k had 2 versies gepost.
              Maar met de uitleg van jeroen06, zal het Youpie vast wel lukken.

              'k Hoop dat wat marie schrijft niet waar is.

              Eigenlijk zou deze app ( denk aan de tableteigenaren van de actie van enkele jaren geleden) moeten blijven werken.Uuiteraard zal er dan geen tijd/aandacht/geld meer ingestoken kunnen worden.
              Maar zolang als het werkt, werkt het.

              Kan dat niet, Moderators

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Youpie
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Je kan via je browser kijken.

                De oude app draait mogelijk nog ( tijdelijk?), maar vermoedelijk niet meer in de Store te downloaden..
                Klopt, maar in mijn browser is ook niets te vinden.
                Op de startpagina van Zeelandnet vind je een link naar Live TV kijken, of je gaat naar:
                https://tv.delta.nl/html5/#/home
                Je hebt dan ook meer mogelijkheden dan me de oude app!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen06
                  Je kan hier: https://apkpure.com/delta-tv/nl.delta.android.tv de oude v2.1.0 App downloaden, het APK bestand kan je openen op je tablet en installeren (je moet hiervoor wel ff een vinkje aanzetten dat je dit toestaat).

                  Het is echter wel de vraag hoelang deze 'oude' app nog werkt...
                  Als ik op de link klik dan krijg ik weer de nieuwe app te zien die NIET samenwerkt met Android 4.2.2
                  dus kansloos...

                  Reageer


                  • #10
                    Oude app al gedownload? Je kan deze hier downloaden https://download.apkpure.com/c/APK/8...CENTERTAINMENT

                    en installeren op je tablet.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Oude app al gedownload? Je kan deze hier downloaden https://download.apkpure.com/c/APK/8...CENTERTAINMENT

                      en installeren op je tablet.
                      OK, zojuist gedownload, maar hoe nu te installeren?

                      Reageer


                      • #12
                        Het APK bestand openen op je tablet en installeren (toestemming geven door vinkje aan te zetten).

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                          Het APK bestand openen op je tablet en installeren (toestemming geven door vinkje aan te zetten).
                          ??? Als ik op de download tik krijg ik de melding - kan geen applicatie vinden om bestand te openen- en wat is een APK bestand?

                          Reageer


                          • #14
                            Beste mensen,
                            Heb op basis van jullie adviezen vanalles geprobeerd en zowaar: het is gelukt!
                            Hartelijk dank voor jullie moeite.

                            Reageer


                            • #15
                              Heb je nu de Oude app terug?

                              Zo ja, had je vinkje geplaatst?
                              Haal dat dan weer weg!
                              Het is immers beter uitsluitend Apps uit de Store te installeren.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X