Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV kijken via de desktop werkt nog niet optimaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Live TV kijken via de desktop werkt nog niet optimaal

    Afgelopen periode is er een duidelijke verbetering opgetreden m.n. als je via een tablet kijkt, echter als je live via de desktop kijkt valt op dat het beeld nog regelmatig stil blijft staan, hapert, terugvalt naar wazige beelden, beeld en geluid open niet synchroon, etc. Capaciteitsprobleem is blijkbaar nog niet opgelost? Heb een 400 mb verbinding.

  • #2
    bvdw, kun je iets meer vertellen over hoe je desktop is aangesloten?
    - bekabeld of draadloos
    - 2.4 of 5 GHz wifi
    - welk type modem je hebt: EPC3212, EPC3925, EPC3940
    - of je nog een eigen router gebruikt
    - ...en zo ja, of je modem in bridge mode staat

    Reageer


    • #3
      Ik heb hier ook last van. ik heb een 150mbit verbinding zit op 5Ghz verbinding. op een EPC3940AD modem en een Asus RT-AC66U en in mijn pc een ASUS PCE-AC68 802.11ac Network Adapter. heb een 8 core processor amd fx8350 met 8gb ram. voorheen nooit last nu elke keer na 21:00 uur steeds haperen en vast staan van beeld zeer vervelend. soms staat die even stil en daarna gaat hij verder. soms gebeurd het ook dat het beeld terug spingt en dan na een minuut op de zelfde plek weer het zelfde. Ik kijk ook niet via mijn eigen delta omdat mijn kaart nog omgezet moet worden op het juiste adres. maar van wie ik het acount heb om te kijken heeft precies het zelfde. gebeurd ook vaak dat het beeld niet in hd is ( waazigbeeld) . zeer jammer hoop dat het snel wordt opgelost.

      Reageer


      • #4
        Maus, welkom op het forum
        Graag je probleem melden via 'Een vraag stellen'. Ik wacht het antwoord van bvdw af.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          Maus, welkom op het forum
          Graag je probleem melden via 'Een vraag stellen'. Ik wacht het antwoord van bvdw af.
          Ik reageer alleen op het zelfde probleem.. niks mis mee dus wacht ook op het antwoord!!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            bvdw, kun je iets meer vertellen over hoe je desktop is aangesloten?
            - bekabeld of draadloos ---> BEKABELD
            - 2.4 of 5 GHz wifi
            - welk type modem je hebt: EPC3212, EPC3925, EPC3940 --> EPC3940
            - of je nog een eigen router gebruikt --. NEE
            - ...en zo ja, of je modem in bridge mode staat

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Maus
              Ik heb hier ook last van. ik heb een 150mbit verbinding zit op 5Ghz verbinding. op een EPC3940AD modem en een Asus RT-AC66U en in mijn pc een ASUS PCE-AC68 802.11ac Network Adapter. heb een 8 core processor amd fx8350 met 8gb ram. voorheen nooit last nu elke keer na 21:00 uur steeds haperen en vast staan van beeld zeer vervelend. soms staat die even stil en daarna gaat hij verder. soms gebeurd het ook dat het beeld terug spingt en dan na een minuut op de zelfde plek weer het zelfde. Ik kijk ook niet via mijn eigen delta omdat mijn kaart nog omgezet moet worden op het juiste adres. maar van wie ik het acount heb om te kijken heeft precies het zelfde. gebeurd ook vaak dat het beeld niet in hd is ( waazigbeeld) . zeer jammer hoop dat het snel wordt opgelost.
              klinkt als mijn probleem!

              Reageer


              • #8
                Hier ook niet normaal te bekijken, ergernis ten top, eerst kon ik niet inloggen, elke keer de bekende loop. Nu geluid niet synchroon en haperend beeld.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                  bvdw, kun je iets meer vertellen over hoe je desktop is aangesloten?
                  - bekabeld of draadloos
                  - 2.4 of 5 GHz wifi
                  - welk type modem je hebt: EPC3212, EPC3925, EPC3940
                  - of je nog een eigen router gebruikt
                  - ...en zo ja, of je modem in bridge mode staat
                  Ik wacht op een reactie van Goeroe.

                  Nogmaals het antwoord:

                  Bekabeld en modem EPC3940, geen eigen router

                  Reageer


                  • #10
                    Vanavond weer kommer en kwel! :live via de desktop tv kijken; beeld blijft stil blijft staan, hapert, wazige beelden, beeld en geluid lopen niet synchroon. Pfff..... wanneer krijgen we nu gewoon een stabiele verbinding???

                    Reageer


                    • #11
                      bvdw,

                      Nogmaals, dit probleem is bekend en er wordt gezocht naar een oplossing, hier geef ik hetzelfde al aan: Zodra er meer bekend is, wordt dit gecommuniceerd.

                      Reageer


                      • #12
                        Topic gesloten!

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X