Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Philps TV verspringt van zender

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Philps TV verspringt van zender

Hoi,
    Ik heb al enkele maanden een Philips PUS6809. Ik gebruik voor Delta dig TV de ingebouwde decoder. Sinds gisteren avond springt de televisie soms spontaan op een (soort aankondigings) scherm van Delta interactieve TV.

Dit is uiteraard hoogst irritant. Iemand enig idee???? Zodra het scherm weer in beeld staat, zal ik een foto toevoegen....

Heb je wel de nieuwste software update voor deze tv?

Zie je handleiding .

Reageer

Ik heb dit niet onlangs geupdate. Maar als er niets is verandert, zou dat toch niet moeten uitmaken. Wellicht download de TV dit automatisch en is dat het probleem. Ik ga het nakijken.

Reageer

In Hoofdstuk 23 staat, hoe je kan controleren welke versie hebt.
        Als deze auto staat ingesteld, zou je de nieuwste moeten hebben.
        Er is in ieder geval recentelijk een update geweest.
        Volgens mij is de nieuwste version:012.003.066.128

Maar dat vind je allemaal: hier .

Reageer

Een kennis van mij had dit ook op een Philips TV. Behoorlijk naar zitten zoeken en uiteindelijk bleek het op te treden sinds hij een draadloze ip-camera aangesloten had. Deze uitgezet en probleem was opgelost. Mogelijk heb je ook zoiets gedaan (of de buren). Succes iig met de zoektocht :-)

Reageer

Ik heb de laatste software versie.....
            Sinds 4 maanden heb ik een IP camera in mijn WIFI netwerk. Het probleem is pas later ontstaan, maar ik kan hem eens uitzetten. Nou moet ik erbij melden dat het probleem zich niet meer heeft voorgedaan sinds ik dit topic heb gestart.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X