Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem met inloggen DELTA account

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Probleem met inloggen DELTA account

Ik kan niet inloggen bij DELTA gebruikersnaam en password al veranderd maar noppes
    wat nu

Hoi JvdL,

Vervelend dat het niet lukt Kun je misschien aangeven wat de melding is die je krijgt wanneer je wilt inloggen?

Reageer

Onjuiste gegevens ingevoerd ........

Reageer

Hoi JvdL, kun je inmiddels inloggen? De foutmelding zou betekenen dat er een typefout wordt gemaakt of bijv. een loze spatie wordt meegenomen bij het invoeren van de gegevens.

Mocht het nog niet lukken, ontvang ik graag je relatienr in een privebericht

Reageer

Het lukt mij ook niet om in te loggen.
          ik krijg al twee dagen de zelfde melding ( Soms gaat er wel iets mis.... )
          probeer het later of de helpdesk. met verschillende browser. + apple windows en android.
          inmiddels contact gehad en antwoord waar in niet verder mee kom.
          (U geeft aan niet in te kunnen loggen op uw DELTA account.

Uit onze administratie blijkt dat u een DELTA account heeft aangemaakt en geactiveerd, maar dat deze nog niet is gekoppeld aan uw gegevens. Wanneer u inlogt met uw gebruikersnaam en wachtwoord, krijgt u de vraag om uw gegevens te koppelen. U vult hier uw klantnummer en postcode, huisnummer van het correspondentieadres in.

Na de koppeling heeft u inzage in uw MijnDELTA gegevens.

Met vriendelijke groet,)

telefonisch vertelde ze dat er storingen waren
          :@:@
          wat nu.

Reageer

Hallo wat is dat al meer dan 1 jaar oud foutje van jullie ???

Reageer

Vandaag kruip ik maar weer in de telefoon want het is heel irritant.
              want om te koppelen moet je eerst inloggen en dat lukt juist NIET MEER.
              Maar als ik het goed begrijp is dit probleem al een jaar oud?!
              het blijft vreemd want in April had ik mijn waterstand nog via mijndelta doorgeven.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door mischa
                Vandaag kruip ik maar weer in de telefoon want het is heel irritant.
                want om te koppelen moet je eerst inloggen en dat lukt juist NIET MEER.
                Maar als ik het goed begrijp is dit probleem al een jaar oud?!
                het blijft vreemd want in April had ik mijn waterstand nog via mijndelta doorgeven.
                De verstoring die jij ondervindt is een ander probleem aangezien je al niet eens kan inloggen. Het staat dus los van eerdere problemen in MijnDELTA. Ik heb een melding doorgezet naar onze collega's om dit individuele probleem verder te onderzoeken. We sturen even een e-mail als het opgelost is.
                A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

ik ben in volle verwachting.
                  mvg
                  mischa

Reageer

Ik begrijp dat er inmiddels contact is geweest en het weer werkt.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X