Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met live TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met live TV

    Nou nu twee moderators gehad maar geen reactie meer. Ik ben er beetje klaar mee. Zal eens gaan snuffelen naar andere aanbieder

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door irwindes
    Nou nu twee moderators gehad maar geen reactie meer. Ik ben er beetje klaar mee. Zal eens gaan snuffelen naar andere aanbieder
    Dit is je eerste reactie hier... Heb je ook een probleem?
    Zo ja, dan kun je je vraag beter in een nieuw topic stellen en niet in een topic dat als beantwoord staat aangegeven, je krijgt dan de aandacht die je vraag verdient.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door irwindes
      Nou nu twee moderators gehad maar geen reactie meer. Ik ben er beetje klaar mee. Zal eens gaan snuffelen naar andere aanbieder
      Hoi irwindes, welkom op het forum.

      Er zijn verder geen berichten van jou te vinden op het forum dus het is me een raadsel wat je hiermee bedoelt. Ook heb je volgens onze gegevens geen contact gehad met de klantenservice.

      Reageer


      • #4
        Dat klopt niet heb tweemaal een verschillende moderator aangeschreven o8 april Sheena en Frans. Dus hoe jullie dit dan registreren is niet mijn zaak

        Reageer


        • #5
          Heb hier ook mailbevestiging van wil je screenshotje?

          Reageer


          • #6
            Maar laten we idd focussen op probleem ipv wie wat doet, zeg het maar....

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door irwindes
              Dat klopt niet heb tweemaal een verschillende moderator aangeschreven o8 april Sheena en Frans. Dus hoe jullie dit dan registreren is niet mijn zaak
              Zoals je zelf kunt zien als je op je forumnaam "irwindes" klikt, was dit onder die naam je eerste reactie. Heb je meerdere accounts hier, want ook dat werkt alleen maar verwarrend!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door irwindes
                Maar laten we idd focussen op probleem ipv wie wat doet, zeg het maar....
                Begin eens met aan te geven wat het probleem is...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door irwindes
                  Maar laten we idd focussen op probleem ipv wie wat doet, zeg het maar....
                  Je had inderdaad een privebericht gestuurd zie ik (wat overigens eigenlijk niet echt de bedoeling is, zie daarvoor ook onze huisregels). Ik heb toen wel even geprobeerd of ik met een "quick fix" jouw probleem kon oplossen maar dat is helaas niet gelukt. Nu is het zo dat er weer een automatisch proces loopt om abonnementen te updaten die nog steeds geen TV kunnen kijken, dus dat wil ik even afwachten (zou morgenochtend om 6:00 klaar moeten zijn).

                  Ondertussen heb ik je vraag verhuisd naar een eigen topic, zoals je ziet.

                  Reageer


                  • #10
                    Top ben redelijk nieuw in forum zal idd de regels eens inkijken

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jos
                      Oorspronkelijk gepost door irwindes
                      Maar laten we idd focussen op probleem ipv wie wat doet, zeg het maar....
                      Begin eens met aan te geven wat het probleem is...
                      Frans heeft al gereageerd helaas doet het probleem zich al tijdje voor en was mij er niet van bewust dat deze manier van reageren niet volgens de "regels" is

                      Reageer


                      • #12
                        Helaas Frans, geen live tv. Kun jij nakijken of alles goed staat in mijn account?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door irwindes
                          Frans heeft al gereageerd helaas doet het probleem zich al tijdje voor en was mij er niet van bewust dat deze manier van reageren niet volgens de "regels" is
                          Ik zag het :8

                          Reageer


                          • #14
                            Opgelost door Marco

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X