Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met het gebruik van de Interactieve TV app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Problemen met het gebruik van de Interactieve TV app

Hoi allemaal,

Zoals jullie weten zijn we op dit moment druk bezig om alle problemen met betrekking tot de App zo goed mogelijk in kaart te brengen. Daarom start ik deze poll om te kijken welke systemen jullie gebruiken en of dit wellicht relevant is voor de problemen...

Mochten jullie verdere opmerkingen hebben, vernemen we ze graag uiteraard !

Met fireFox:
    Wanneer ik naar zeelandnet.nl/tv ga, word ik doorgesluist naar https://tv.delta.nl/html5/#/home.
    Zodra ik daar een keuze maak, komt er een pop-up scherm, met de tekst:
    U moet ingelogd zijn om deze optie te kunnen gebruiken. Wilt u doorgaan om in te loggen?
    Hieronder 2 vlakken als keuze:
    Blauw - OK
    Rood - Cancel
    Op blauw klikken kan ik uren, maar er gebeurt niets.
    Op rood klikken laat het pop-up scherm verdwijnen.
    De HTML van deze pagina klopt duidelijk niet.
    Met Opera als browser krijg ik wel een inlog-scherm.
    Met Chome en Chromium krijg ik ook een inlog scherm.
    Een browser waarbij ik niet toesta, dat er scripts worden uitgevoerd op mijn PC krijg ik een scherm met hoofdstukken tussen {} als voorbeeld: {{ 'Home' | i18n }}
    Voor de goede orde, Javascript mag wel extra mogelijkheden toevoegen, maar niet een website ontoegankelijk maken.
    Javascript is ook een veel gebruikte manier om rommel te verspreiden, kijk maar naar de advertentie-rel van deze week bij o.a. nu.nl, rtl.nl, enz.
    Het is dus duidelijk niet foutloos ..............

Edit: Met geen van de browsers heb ik geluid !

Reageer

Ik mis Windows10 in het rijtje. In Edge ontbreekt de button (HD) voor de beeldkwaliteit.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
        Ik mis Windows10 in het rijtje. In Edge ontbreekt de button (HD) voor de beeldkwaliteit.
        Dat klopt inderdaad, ik had hem ertussen gezet, maar is niet in de poll gekomen

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
          Hier hetzelfde. Mis 10 en geen hd-button in Edge.

Reageer

Sheena,

Werkt op Linux Lite (Ubuntu/Debian( based)) en Win 8.1 zonder problemen met op beide systemen Mozilla Firefox 45.

Top!!

Reageer

Nog vergeten te vermelden ik gebruik Firefox 45 met: Adblock plus 2.7.7 en Ghostery 6.1.0.

gr

Reageer

In browsers waarbij een Flash Player gebruikt wordt is inderdaad een HD knopje aanwezig, dit is dus o.a. Chrome, Firefox & IE11.

Alleen in Edge gebruikt Delta geen Flash Player maar een mooie pure HTML5 Videoplayer , dat daarbij geen HD knopje aanwezig is maakt mij overigens niet zoveel uit.

De beeldkwaliteit komt gewoon overeen met de andere browsers op 1080p, maar het CPU gebruik is bij deze player wel een stuk lager dan bij Flash dus dat is mooi meegenomen

Reageer

Op tablet loopt android 4.2.2, dus kijk ik via de browser, inloggen werkt nu goed.
                  Echter beeld pauzeren en dan weer verder gaan werkt niet echt naar behoren, springt dan een heel stuk terug in plaats van dat hij gewoon verder gaat. Blijft ook regelmatig hangen, dus ik gebruik nog maar even gewoon de oude app.

Reageer

Wanneer je in IE11 en Firefox Flash uitschakelt dan werkt Delta TV dus inderdaad niet meer.

Vreemd genoeg maakt het in Edge blijkbaar niets uit of dat Flash aan of uit staat daar werkt het altijd.

Overigens blijkt Javascript inderdaad ook noodzakelijk precies zoals r0n hierboven zegt.

Verder is het jammer dat opnames die afgespeelt worden in de Android app het beeld en geluid niet synchroon loopt maar dit is volgens MathijsL een bekend probleem waaraan gewerkt wordt dus dit wachten we af.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mapje
                      Wanneer je in IE11 en Firefox Flash uitschakelt dan werkt Delta TV dus inderdaad niet meer.

Vreemd genoeg maakt het in Edge blijkbaar niets uit of dat Flash aan of uit staat daar werkt het altijd.

Overigens blijkt Javascript inderdaad ook noodzakelijk precies zoals r0n hierboven zegt.

Verder is het jammer dat opnames die afgespeelt worden in de Android app het beeld en geluid niet synchroon loopt maar dit is volgens MathijsL een bekend probleem waaraan gewerkt wordt dus dit wachten we af.
                      In Edge wordt er geen Flash gebruikt door tv.delta.nl, waarom er in Chrome en andere browsers wel Flash gebruikt wordt is mij niet helemaal duidelijk. Ik vermijd het liefst Flash zoveel mogelijk als het kan :8

Reageer

Inmiddels alle problemen opgelost!
                        1. In Xubuntu met FireFox moet ik soms een paar keer klikken, maar ik kan TV kijken, opnemen en terug-kijken, met geluid.
                        2. De app onder IOS heeft een bijna gelijk interface als de web versie onder Linux, niet alles getest, maar ik kan kijken.
                        3. De app onder Android 4.1.2 (mogelijk de oude app?) werkt ook, zonder inloggen.
                        4. Op mijn telefoon onder Android 2.2.2 kan hij niet meer, helaas is deze telefoon ook niet te updaten, maar daarmee TV kijken is toch niet de bedoeling.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X