Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta tv app / Online tv kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta tv app / Online tv kijken

    Na lang volgen van andere topics en twijfelen of ik wel zin had in nog een account aanmaken voor iets van Delta, toch maar overstag gegaan en een forum account aangemaakt.
    Zoals nog andere mensen heb ik ook veel problemen met het gebruiken van de nieuwe Delta tv app (gebruik makend van een iPad op de nieuwste iOS versie). In alle gegevens die ik kan zien op account.delta.nl staat de juiste informatie bij "mijn DELTA gegevens", "mijn Zeelandnet gegevens" en "Mijn Digitale TV gegevens". Bij het willen inloggen op tv.delta.nl of in de app op m'n iPad, krijg ik steevast de melding dat er (nog) geen Zeelandnet gegevens bekend zijn. Na inloggen op account.delta.nl, het klikken op "Delta TV" en het opnieuw proberen inloggen staat er ineens dat het account nog niet is geactiveerd. En zo gaan we door en door... kortom: ook ik zit in de loop waarover al zo veel gesproken is op dit forum.
    Wat ik alleen nergens kan terugvinden is of er al een oplossing is. Ik zie vaak een moderator vragen om relatienummer en account naam door te geven via pm, zodat ze kunnen kijken of ze iets in orde kunnen maken. Helpt dit wel bij de mensen die dergelijke gegevens hebben doorgegeven? Is dit dan niet gelijk de oplossing die een hoop andere mensen ook zou kunnen helpen?
    Als het zo is dat iedereen voor zich deze gegevens aan een moderator kan verstrekken en zo geholpen kan worden, welke moderator kan mij dan misschien helpen?

  • #2
    Hoi nwerkhoven,

    Welkom op het forum.

    Ik heb gelijk even gekeken voor je en we gaan er mee aan de slag.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Vanmiddag een mail gehad dat mijn abonnement voor Live TV gereset is en het lijkt er sterk op dat ik nu inderdaad kan inloggen en de app kan gebruiken. Iedereen die problemen heeft kan dit dus het beste kenbaar maken bij Delta/Zeelandnet, want per account kan men het blijkbaar wel rechtzetten en in orde maken.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door nwerkhoven
        Vanmiddag een mail gehad dat mijn abonnement voor Live TV gereset is en het lijkt er sterk op dat ik nu inderdaad kan inloggen en de app kan gebruiken. Iedereen die problemen heeft kan dit dus het beste kenbaar maken bij Delta/Zeelandnet, want per account kan men het blijkbaar wel rechtzetten en in orde maken.
        Nee hoor, dat is niet nodig. Vannacht heeft er een script gedraaid wat als het goed is veel problemen heeft opgelost.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X