Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ervaring en problemen met nieuwe Delta tv app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ervaring en problemen met nieuwe Delta tv app

    Sinds anderhalve week gebruik ik op diverse apparaten (ipad, ipad pro, iphone 6 plus, imac, macbook pro) de nieuwe Delta app.
    Als eerste vind ik persoonlijk de vormgeving heel overzichtelijk en mooi. Het live beeld is zeer goed. En natuurlijk de exta opties, zoals opnemen, programma gemist en kijken vanaf het begin van de uitzending hebben een toegevoegde waarde...
    Maar........
    De Delta app kampt ook nog met diverse bugs (fouten). Bugs die er nog zijn op het moment van dit schrijven.
    - voor een Tv app is het belangrijkste dat je ongestoord tv kan kijken, maar op dit moment is het voor mij althans niet mogelijk omdat de live uitzending regelmatig stopt en in beeld verschijnt loading....... Soms gaat het geluid na enkele seconden verder, maar het beeld blijft bevroren. Oplossing is dan terug naar live tv zenderoverzicht en de zender opnieuw selecteren en dan hopen dat er weer beeld verschijnt. Hierdoor wordt de app onbruikbaar......
    - Het komt vaak voor dat het geluid niet synchroom loopt met het beeld.
    - wanneer ik het live Tv kijken stop, en op het scherm staat het overzicht van de live tv zenders, dan schakelt de iphone of ipad zich niet uit na de ingestelde tijd van bijv. 2min. Het scherm blijft altijd aan, wat natuurlijk niet de bedoeling is.
    - Het iedere keer opnieuw inloggen is een ergernis....
    - Als ik programma's heb gemarkeerd voor opname, zie ik dat niet altijd terug in de Tv gids. Klopt, er staat een rode R in het desbetreffende programma, maar is alleen zichtbaar als het programma lang genoeg duurt, en de titel kort is, want anders valt de R buiten beeld. Oplossing misschien om het komplete vak doorschijnend rood te maken.
    - Programma's die ik heb opgenomen en wil terugkijken kun je niet doorspoelen, ivm rechten. Geen probleem mee, maar als ik kijk naar een opgenomen programma en dezelfde fout komt in beeld als bij live tv kijken , dan zit er niks anders op dan terug te gaan. En nu moet je weer vanaf het begin gaan kijken.

    Zoals ik reeds aangaf, is het grootste probleem het bliven "hangen", van het live beeld. Zeker in de avonduren komt het heel vaak voor..
    Wat is de stand van zaken betreffende het oplossen van diverse fouten.
    Groetjes Frank

  • #2
    Even zelf reageren op mijn bericht.
    Moet nog steeds opnieuw inloggen
    Live tv blijft nog regelmatig hangen ( loading......) vooral in de avonduren.
    Is er al iets bekend hoe en wat betreft oplossingen?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fvdboorn
      Even zelf reageren op mijn bericht.
      Moet nog steeds opnieuw inloggen
      Live tv blijft nog regelmatig hangen ( loading......) vooral in de avonduren.
      Is er al iets bekend hoe en wat betreft oplossingen?
      Hallo fvdboorn,

      Deze problemen zijn inderdaad reeds bekend. Er wordt aan een oplossing gewerkt, maar wanneer het opgelost is, daar heb ik nog geen antwoord op. Zodra er iets bekend is, wordt dit gecommuniceerd voor nu: wordt vervolgd!

      Reageer


      • #4
        Hallo Sheena, bedankt voor je reactie. Ik wacht rustig af, en zal het forum blijven volgen...

        Reageer


        • #5
          Hallo fvdboorn,

          Hoe zijn je bevinden van de app op dit moment? Zijn er nog zaken die verbeterd/veranderd kunnen worden of dingen waar je tegenaan loopt?

          Reageer


          • #6
            Hallo Sheena,
            Op dit moment heb ik geen problemen meer wat betreft het Tv kijken via de app. Het beeld is prima en geen haperingen meer.
            Andere zaken wel;
            - iedere keer opnieuw inloggen
            - als ik een programma kijk, wat ik heb opgenomen, dan gebeurt het heel vaak dat t tijdstip niet wordt onthouden als ik midden in een programma stop, en de dag erna wil verder kijken.
            -Bij het opnemen van een serie, die dagelijks wordt uitgezonden, gebeurt het wel eens dat er een dag niet wordt opgenomen...
            Voor de rest ben ik uiterst tevreden over de app....
            Groetjes Frank

            Reageer


            • #7
              De app werkt redelijk bij mij is het inloggen geen probleem meer
              maar regelmatig de laatste tijd onder het live tv kijken krijg ik een foutmelding met betrekking op het video bestand het beeld blijft nog 20 sec gewoon spelen en dan stopt de stream dat moet ik de app vaak opnieuw opstarten en het gebeurt ook bij programma gemist als het halverwege stopt moet ik weer vanaf het begin af aan starten wat zeer vervelend is ik zal nog een screenshot toevoegen als ik de melding weer krijg

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X