Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Live TV kijken werkt bij mij nog niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Live TV kijken werkt bij mij nog niet

Hoe komt het dat live TV bij mij niet werkt,ik log in met mijn Delta account dan krijg ik de melding dat mijn account gekoppeld is met mijn zeelandnet account en kan ik gebruik maken van live TV kijken,als ik op de knop druk zie ik toch allemaal slotjes staan.
    Wordt zo'n app niet getest alvorens men die in gebruik neemt?,ik vind het een beetje amateuristisch gedoe want ik moet twee accounts hebben om Tv te kunnen kijken,als het dan nog niet lukt moet ik nog een account maken om het hier te kunnen melden.Ik heb een klacht verstuurd is nu al 5 dagen geleden,ik heb antwoord gekregen dat men langer tijd nodig heeft om mij te antwoorden,dit allemaal omdat ik geen gebruik kan maken van live TV!! Het lijkt wel een wereldprobleem,een goede raad voor je zoiets brengt controleer dan even of het wel goed werkt dan wek je minder ergernis op bij je klanten.Nu lees ik hier dat de app niet werkt met windows 10,is dat zo?

ik moest twee keer de slotjes wegdrukken voor het werkte ?? misschien helpt dat ook bij mij wel

Reageer

Ook ik heb hetzelfde probleem. Heb met een medewerker van Zeeland alles gecontroleerd vorige week en dat klopt allemaal
      Maar ik kan nog steeds geen live tv kijken op mijn pc. Wat is hier aan de hand?

Reageer

In verkeerde topic geplaatst.

Reageer

Reageer

Ik heb geen berichtjes meer ontvangen, werkt het allemaal?

Reageer

Beste Sheena,

Met het plaatsen van het nieuwe modem kan ik nu wel live TV kijken al komt er dan gelijk een ander probleem dat die app van geen kanten werkt (zie ander topic).Ik zal het vanavond weten als ik weer CL voetbal wil kijken want dat was vorige week een grote fiiasco.Wat ik wel ondervonden heb is dat met het nieuwe modem het draadloos internet regelmatig uitviel met de desktop werkte het wel,dat lijkt nu ook opgelost door de instellingen van het modem te veranderen.Ik wacht af hoe het vanavond gaat met live TV.

Reageer

Prima. Wil je je bevinden delen zodra je iets opmerkt ? Ik zal vanavond zelf de app ook even aanzetten om te kijken of het soepel verloopt of niet

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
                  Prima. Wil je je bevinden delen zodra je iets opmerkt ? Ik zal vanavond zelf de app ook even aanzetten om te kijken of het soepel verloopt of niet
                  Ik kan melden dat ik de eerste helft van de CL voetbal geen enkel probleem heb gehad, alles werkt tot hiertoe perfect.
                  Als het goed is mag het ook gezegd worden, hopelijk blijft het zo en dan zijn die vervelende problemen toch opgelost geraakt.

Reageer

Goed om te lezen ! Ik heb zelf inderdaad ook geen problemen ondervonden, maar we houden het in de gaten

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Sheena
                      Goed om te lezen ! Ik heb zelf inderdaad ook geen problemen ondervonden, maar we houden het in de gaten
                      Helaas was de verbetering maar van korte duur, vanavond stopt het beeld herhaaldelijk en daarmee is het probleem nog altijd niet opgelost. Ik vind dit echt ongelofelijk een probleem dat al zolang speelt en dat maar niet onder de knie te krijgen is. Ik begin nu toch te twijfelen aan de vakbekwaamheid bij zeelandnet en ik zou niet graag moderator zijn binnen dit forum. Als je al maandenlang klachten moet aanhoren over hetzelfde probleem en steeds maar tegen de mensen moet blijven zeggen dat er aan gewerkt wordt, daar zou ik voor passen.

Reageer

als naamgenoot moet ik je helaas helemaal gelijk geven.

Reageer

We hebben eergisteren ook geconstateerd dat de DELTA TV app en Live TV niet goed werkte We werken hard aan het verbeteren van de stabiliteit om dit soort storingen te voorkomen.
                          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

het ging niet alleen over de app.
                            ook via een browser was het niet te doen en daar komt geen app aan te pas.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                              het ging niet alleen over de app.
                              ook via een browser was het niet te doen en daar komt geen app aan te pas.
                              Was inderdaad op beide manieren van tv kijken via internet.
                              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X